خرید کولر گازی با بودجه 30 میلیون

با تغییر فصل و گرم‌تر شدن هوا نیاز به خرید کولر افزایش پیدا می‌کند. با توجه به افزایش دما نسبت به سال‌های قبل کولر گازی به دلیل ایجاد سرما بیشتر گزینه بهتری برای خرید است. تنوع برندها و مدل‌های موجود در بازار و محدودیت بودجه باعث سخت‌تر شدن انتخاب برای افراد می‌شود. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان مقایسه گزینه‌ها و بررسی ویژگی‌‌های محصولات، به افراد در خرید اقتصادی کمک می‌کنند:

کاماپرس در ادامه به معرفی کولرهای گازی با بودجه 30 میلیون می‌پردازد:

کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S24000 Platinum

این مدل از پرفروش‌ترین محصولات شرکت جنرال گلد است و برای استفاده در محیط‌هایی با ابعاد 70 متر مربع مناسب است. کمپرسور روتاری قدرتمند به کار رفته در این محصول باعث کاهش صدا آن شده است و از بزرگ‌ترین نقاط مثبت این دستگاه محسوب می‌شود. این محصول دارای عملکرد سرد و گرم همزمان است و قابلیت پرتاب باد چهار طرفه دارد.

کولر گازی هایسنس 12000 مدل HRH-12TQ

این مدل از کولرگازی هایسنس با بهره‌مندی از کمپرسور روتاری از قدرت بالایی در خنک‌کنندگی برخوردار است. از مزیت‌های دیگر این مدل برخورداری از هر دو قابلیت ایجاد سرما و گرما در محیط است و می‌توان از آن در فصول سرد و گرم استفاده کرد. کنترل سه حالته سرعت فن پنل و کارکرد کم‌ صدا از دیگر ویژگی‌های این مدل است که آن را با به انتخاب خوبی تبدیل می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قبل از خرید تابلو فرش جدید به این نکات توجه کنید

چند نکته کاربردی در انتخاب و خرید بالش مناسب

کولرگازی جی پلاس 24000 مدل TM24JN1

این مدل از کولرگازی‌های جی پلاس با کمپرسور هوشمند اینورتر عرضه می‌شود که مصرف برق را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و از طرفی منجر به یک‌نواختی سرمایش و گرمایش ایجاد شده می‌شود. حسگرهای حرارتی این دستگاه می‌توانند دما و شرایط محیط را بررسی کنند و سرعت فن را متناسب با آن تنظیم می‌کنند. این دستگاه در رده مصرف انرژی A قرار دارد و یکی از گزینه‌های مناسب محسوب می‌شود.

کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-12CH

این مدل برای فضا 17 تا 25 متر مربع مناسب است و دارای اوپراتور و کنداسور با فین‌های طلایی مقاوم در برابر خورگی است. این مدل برای مناطق دارا آلودگی هوا و یا رطوبت زیاد مناسب است. میزان صدا تولیدشده توسط این مدل 44 دسی‌بل است  رده مصرف انرژی A دارد.  توان مصرفی این کولر هزار و 120 وات است قابلیت استفاده به عنوان وسیله گرمایشی را نیز دارد.

کولر گازی جنرال شکار 2400 مدل GNR-24WAA

این کولر گازی دارای قدرت 24 هزار است و در محدوده آب و هوایی T1 قرار دارد و برای مناطقی که دمای هوا بیش از 45 درجه است، انتخاب مناسبی است. این کولر محدوده‌ای به وسعت 60 متر را به راحتی پوشش می‌دهد. گاز استفاده شده در این کولر از نوع R410a است که قدرت خنک‌کنندگی بالایی دارد و به محیط زیست آسیب نمی‌زند. حالت توربو برای زمان‌هایی که هوا بسیار گرم است و تصمیم دارید در کوتاه‌ترین زمان ممکن دما محیط را کاهش دهید، بسیار خوب عمل می‌کند.ب و

انتهای پیام

مرتبط با : ایران رادیاتورجنرال گلدجی پلاسهایسنس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز