قبل از خرید تابلو فرش جدید به این نکات توجه کنید

خرید وسایل و محصولات اصیل ایرانی به عنوان اکسسوری زیبا و به منظور تزئین منزل طی چند سال اخیر رونق پیدا کرده است. خریدن یک تابلو فرش جدید با طرح و رنگ مناسب نیز می‌تواند تزئینی اصیل برای منازل ایرانیان باشد. بسته به کیفیت و میزان نقدینگی مشتریان تابلو فرش، امکان خرید مدل‌های متنوعی از این محصولات وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معمولا افرادی که به منظور خرید تابلو فرش با طرح‌های جدید به بازار مراجعه می‌کنند، آشنایی کمی با این محصولات و انواع آن دارند. کسب اطلاعات اجمالی درباره این محصولات و آگاهی از بازه قیمتی انواع آن لازم به نظر می‌رسد. در ادامه به منظور آگاهی متقاضیان برخی از تفاوت‌های تابلو فرش قدیم و جدید بیان می‌شود؛

فرق تابلو فرش جدید با انواع قدیمی آن در چیست؟

تابلو فرش‌ها طرح و بافت مختلفی دارند. بعضی از آن‌ها با طرح‌های معمول و قدیمی و به شیوه‌های سنتی، دستباف، بافته شده و در بازار موجود هستند. گروهی از تابلو فرش‌ها طرح‌های مد روزی دارند و با نقش‌های جدید و به سبک‌های مدرن بافته شده و به مشتریان فروخته می‌شوند.

تابلو فرش در گذشته با طرح‌های از پیش تعریف شده و به وسیله بافنده‌های اصیل بافته می‌شدند. هنوز هم این شیوه وجود دارد، اما خرید تابلو فرش دستباف هزینه زیادی دارد و معمولا طرح‌های آماده آن چندان متنوع نیستند. اما در چند سال اخیر تابلو فرش جدید با طرح‌های به روز و متنوع به بازار عرضه شده که اغلب ماحصل بافت ماشینی یا چاپ عکس هستند.

راز آسمان پایتخت

معمولا بافت تابلو فرش به شیوه‌های نوین، هزینه کمتری از فرش دستباف دارد و برای کادو دادن مناسب است. در صورتی که مایل به خرید این نوع تابلو فرش باشید بهتر است به کارخانه‌ها یا بافنده‌های معتبری در این حوزه مراجعه کنید تا یک محصول با کیفیت خریداری کنید. معمولا کارخانجات شناخته شده‌ای که تابلو فرش هم به بازار عرضه می‌کنند، با استفاده از سیستم و دستگاه‌های به روز و کارآمد، کار بافت تابلو را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند و به دست مشتریان می‌رسانند.

خرید انواع فرش و تابلو فرش از قالی کاشان

یکی از مراکز معتبر و تخصصی برای خرید تابلو فرش با طرح و بافت مناسب کارخانه قالی کاشان است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد و نوعی پل ارتباطی بین کارخانه‌های تولید فرش در کاشان و آران و بیدگل با خریداران است. در واقع این مجموعه راه ارتباطی عرضه مستقیم انواع فرش و قالی را از کارخانه برای بیشتر از 100 تولیدکننده منطقه کاشان فراهم کرده و باعث شده تا این محصولات با قیمت معقول و کیفیت مناسب به دست خریداران برسد. به نوعی فعالیت این مجموعه هم برای تولیدکننده و هم خریداران منفعت داشته است.

این مجموعه همواره به اصل مشتری مداری نیز توجه داشته و به منظور تکریم مشتریان خود، برخی محصولات را با تخفیف ویژه‌ای ارائه می‌دهد. افرادی که قصد دارند از تخفیف‌های این مجموعه آگاه شوند کافی است به سایت اصلی آن مراجعه کنند.

آشنایی با برخی از ویژگی های مجموعه قالی کاشان

در صورتی که قصد خرید تابلو فرش جدید و مرغوب و بدون واسطه را دارید، کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر برای خرید فرش و تابلو فرش مورد نظرتان شک دارید، بهتر است با کارشناسان این مجموعه گفت و گو کنید تا آن‌ها راهنمایی لازم را جهت خرید بهترین محصول به شما ارائه دهند. کارشناسان و مشاوران باتجربه این مجموعه با توجه به نیاز شما، به درستی شما را برای خرید فرش راهنمایی خواهند کرد.

تمامی محصولات این مجموعه با ضمانت کیفیت 36 ماهه به مشتریان فروخته می‌شوند. در صورت وجود هرگونه مشکلی در ظاهر فرش یا در بافت آن امکان عودت محصول تا هفت روز وجود دارد. لازم به ذکر است تمامی قالی و فرش‌هایی که به این مجموعه سفارش می‌دهید، با ارسال رایگان به دست شما خواهد رسید و برای باربری نیازی به پرداخت هزینه نیست.

انتهای پیام

مرتبط با : قالی کاشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز