ماشین ظرفشویی دوو بخرم یا پاکشوما؟

تنوع برندها و مدل‎‌های ماشین ظرفشویی موجود در بازار باعث می‌شود کاربران در انتخاب محصول مورد نظر خود دچار مشکل شوند. در سال‌های اخیر به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برقی، خرید کالاهای ایرانی به دلیل قیمت پایین‌تر مورد استقبال قرار گرفته است. گاهی افراد بین انتخاب دو محصول سردرگم می‌شوند. در چنین شرایطی مقایسه دو محصول می‌تواند به انتخاب بهینه این افراد کمک کند.

کاماپرس در ادامه به مقایسه ظرفشویی پاکشوما و دوو می‌پردازد:

ماشین ظرفشویی دوو مدل DWK-2560

ماشین ظرفشویی دوو دارای ظرفیت شست‌وشو برای 15 نفر است و برای خانواده‌های پرجمعیت و افرادی که مهمانی‌های زیادی برگزار می‌کنند، مناسب است. این ماشین ظرفشویی رده انرژی ++A دارد  و در هر شست‌وشو 12 لیتر آب مصرف می‌مکند.  سه سبد شست‌وشو در داخل این ظرفشویی تعبیه‌ شده که به دسته‌بندی ظروف کمک می‌کند و سبدها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.

این ظرفشویی دارای شش برنامه‌ مختلف مانند شست‌وشو با قرص، شست‌وشو 60 دقیقه‌ای و شست‌شو اقتصادی است. این دستگاه دارای دو بازو آبپاش سقفی است که باعث می‌شود ظرف‌ها به خوبی تمیز شوند. با این حال این ظرفشویی برنامه‌های خشک‌کن کمتر از یک ساعت ندارد.

یکی از مزیت‌های این ماشین ظرفشویی قابلیت عیب‌یابی هوشمند نشتی آب است. ماشین ظرفشویی دوو دارای نمایشگر برای تنظیم برنامه‌های شست‌وشو است و این دستگاه در حین استفاده 49 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. از سیستم‌های ایمنی این دستگاه قفل کودک است. ماشین ظرفشویی دوو مدل DWK-2560 به قیمت 32 میلیون تومان قابل تهیه است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302

این ماشین ظرفشویی پاکشوما از نوع مبله است و برای خانواده‌های پرجمعیت انتخاب مناسبی است و دارای ظرفیت شست‌وشو برای 14 نفر است. این محصول دارای رده مصرف انرژی +++A است و در حین استفاده در حدود 49 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. این ظرفشویی در هر سیکل شست‌وشو 9 لیتر آب مصرف می‌کند.

این محصول قابلیت شست‌وشو میوه و سبزی دارد که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، باعث افزایش کیفیت کار نیز است. این ماشین ظرفشویی دارای سه سبد مجزا برای شست‌وشو است و هفت برنامه مختلف برای شست‌وشو در این دستگاه در نظر گرفته شده است.

یکی از امکانات و مزیت‌های این محصول داشتن برنامه شست‌وشو ظروف حساس است. برنامه دیگر شست‌وشو بهداشتی است که در آن دما آب افزایش می‌یابد تا آلودگی‌ها و باکتری‌ها از بین بروند. حالت شست‌وشو سریع نیز یکی دیگر از برنامه‌های این محصول است که قابلیت شست‌وشو ظروف در کمتر از یک ساعت را فراهم می‌کند. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302 به قیمت 26 میلیون تومان قابل تهیه است.

انتهای پیام

مرتبط با : پاکشومادوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز