‌پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی دوو در بازار + قیمت

برند دوو در تولید ماشین لباسشویی‌ از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده کرده و نیاز مصرف کنندگان را در اولویت قرار داده است. ماشین لباسشویی‌های این برند کم مصرف بوده و تاثیر چشمگیری در کاهش مصرف انرژی دارد. برنامه‌های مختلف شست‌شو در ماشین لباسشویی دوو این امکان را می‌دهد تا بهترین انتخاب را با توجه به نوع و جنس لباس داشته باشید.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی دوو  را معرفی و بررسی می‌کند.

1_ ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH700S

قابلیت بخارشوی این لباسشویی باعث تمیزی بهتر لباس‌ها شده و اتوکشی را آسان می‌کند. سرعت چرخش موتور این دستگاه 1000 دور در دقیقه است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به شست‌شو سریع 19 دقیقه‌‌ای و عیب یاب هوشمند آن اشاره کرد. این لباسشویی هفت کیلویی برای استفاده در خانواده‌های کم جمعیت مناسب است. با استفاده از این دستگاه امکان انتخاب برنامه‌های مختلف شست‌شو با توجه به جنس لباس را خواهید داشت. این محصول با رتبه انرژی A+++ بسیار کم مصرف است. لباسشویی مدنظر قفل کودک و بدنه ضد لرزش دارد.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 15 میلیون و 670 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_ ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820C

وجود موتورهای دایرکت درایو باعث شده تا این لباسشویی بدون لرزش بوده و صدای بسیار کمی داشته باشد. با 15 برنامه شست‌شو این محصول می‌توانید با توجه به جنس و نوع لباس یکی از آن‌ها را برای شست شو انتخاب کنید. از ویژگی‌های این دستگاه مصرف انرژی پایین و قفل ایمنی آن است. فناوری بخارشوی این لباسشویی کمک می‌کند تا لباس‌ها به بهترین شکل شسته شده و اتوکشی را آسان کند. سرعت چرخش موتور این دستگاه 1200 دور در دقیقه است. این ماشین لباسشویی هشت کیلویی برای خانواده‌های متوسط و کم جمعیت مناسب است.

این محصول 16 میلیون و 260 هزار تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

3_ ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-UN810C

تکنولوژی نانو سیلور موجود در این ماشین لباسشویی می‌تواند باکتری‌های مختلف را از بین ببرد. این ماشین لباسشویی هشت کیلویی برای خانواده‌های کم جمعیت و متوسط مناسب است. 15 برنامه شست‌شو مختلف در این دستگاه این امکان را می‌‌دهد تا با توجه به نوع و جنس لباس یکی از آن‌ها را برای شست شو انتخاب کنید. درام الماسه این محصول کمک می‌کند تا آسیبی به الیاف لباس وارد نشود. سرعت چرخش موتور این دستگاه 1200 دور در دقیقه است. از ویژگی‌های این لباسشویی می‌توان به مصرف انرژی پایین و لرزش کم آن اشاره کرد.

قیمت این محصول 16 میلیون و 500 هزارتومان است.

4_ ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-PR880C

قابلیت اضافه کردن لباس حین کار در این ماشین لباسشویی باعث صرفه‌جویی در انرژی می‌شود. موتور دایرکت درایو باعث شده تا این دستگاه حین کار لرزشی نداشته و بدون صدا باشد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم شست‌شو ضد چروک و سیستم عیب یاب هوشمند آن اشاره کرد. این ماشین لباسشویی هشت کیلویی برای خانواده‌های متوسط مناسب است. از سیستم شست‌شو پاششی این محصول می‌توان برای پاک کردن لکه‌های لباس استفاده کرد. سرعت چرخش موتور این دستگاه 1400 دور در دقیقه است. این دستگاه 14 برنامه مختلف شست‌شو با توجه به جنس لباس و میزان کثیفی آن دارد. رتبه مصرف انرژی این لباسشویی ++A بوده و بسیار کم مصرف است.

این محصول 20 میلیون و 700 هزارتومان قیمت دارد.

5_ ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life 83TB

سیستم حباب ساز موجود در این ماشین لباسشویی به شست‌شوی بهتر لباس‌ها کمک می‌کند. مصرف انرژی این محصول +++A بوده و کم مصرف است. دیگ زمردی این دستگاه از آسیب دیدن لباس جلوگیری می‌کند. سرعت چرخش موتور این محصول 1400 دور در دقیقه است. می‌توانید با توجه به نوع و جنس لباس یکی از 14 برنامه شست‌شو این ماشین لباسشویی را انتخاب کنید. موتور دایرکت درایو باعث شده تا این دستگاه لرزش کمی داشته و بدون صدا باشد. این ماشین لباسشویی هشت کیلویی برای استفاده در خانواده‌های متوسط و کم جمعیت انتخاب مناسبی است.

قیمت این محصول 21 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنترشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز