با ۱۰ میلیون تلویزیون بویمن بخریم یا جی پلاس؟

Une famille achète une télévision 2-کاماپرس

در کنار برندهای معتبر و قدیمی تلویزیون، برندهای جدید نظیر جی پلاس به عنوان برند ایرانی و بویمن به عنوان برند آلمانی، در این زمینه با ارائه محصولات باکیفیت و به‌روز سعی در رقابت دارند؛ قیمت محصولات هر دو برند، متناسب با امکانات ارائه‌شده است. این دو برند در کنار محصولات با امکانات زیاد و هوشمند، با تولید محصولات به صرفه و اقتصادی برای محیط‌های کوچک خانه و اتاق و همچنین ادارات و فضاهای کاری، نیاز هر کاربری را برطرف می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ویژگی‌های 4 مدل تلویزیون بویمن و جی پلاس تا سقف 10 میلیون تومان می‌پردازد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند بویمن سایز 43 اینچ مدل 43KAE6800FW

این مدل تلویزیون بویمن با زاویه دید وسیع و قابلیت اتصال به اینترنت، هنگام تهیه این گزارش حدود 10 میلیون و 200 هزارتومان قیمت دارد. صفحه این نمایشگر از نوع تخت است و قابلیت اتصال به دیوار دارد. این برند تصاویر را با کیفیت Full HD به نمایش می‌گذارد و رزولوشن آن 1920×1080 است. این دستگاه دو بلندگو با خروجی صدای اپتیکال و توان صوتی 10 واتی دارد و از گیرنده دیجیتال داخلی نیز بهره می‌برد؛ از این رو نیاز به نصب گیرنده مجزا ندارد. این نمایشگر با درگاه ورودی کامپوننت، پخش صدا و تصویر را با بالاترین کیفیت امکان‌پذیر می‌کند.

تلویزیون ال ای دی هوشمند بویمن سایز 43 اینچ مدل 43KAE6800FW-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تلویزیون ال ای دی جی پلاس سایز 40 اینچ مدل GTV-40PH420N

این مدل تلویزیون جی پلاس با ابعاد جمع و جور و بدنه باریک برای محیط های کوچک و متوسط گزینه مناسبی محسوب می‌شود و حدود 10 میلیون و 400 هزارتومان قیمت دارد. این محصول دقت تصویر بالایی دارد و پنل آن از نوع VA است. این دستگاه با توان 8 وات در هر بلندگو، کیفیت خروجی صدای مطلوبی داشته و با خروجی صدای اپتیکال، نویز صدا را کنترل می‌کند و گزینه مناسبی برای تماشای فیلم و سریال است. این نمایشگر مانند تمامی محصولات جی پلاس از گیرنده دیجیتال داخلی برخوردار است و تنوع برنامه زیادی دارد.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس سایز 40 اینچ مدل GTV-40PH420N-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی بویمن سایز 32 اینچ مدل 32JB7100SD

این مدل تلویزیون بویمن، حدود 6 میلیون و 800 هزارتومان قیمت‌گذاری شده است. این محصول از برند آلمانی، صفحه تخت دارد و با جداسازی پایه‌های تلویزیون، می‌توان آن را روی دیوار نصب کرد؛ از این رو مناسب فضاهای محدود و محیط های کاری اداری و مشاغل آزاد است. این دستگاه با داشتن دو درگاه USB و یک درگاه HDMI می‌تواند فایل‌های خارجی مورد نظر کاربران را به نمایش بگذارد.

تلویزیون ال ای دی بویمن سایز 32 اینچ مدل 32JB7100SD-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی جی پلاس سایز 32 اینچ مدل GTV-32PD420N

‌حدود قیمت این مدل تلویزیون جی پلاس 7 میلیون و 200 هزارتومان گزارش شده است. این دستگاه با رزولوشن 1366×768 از وضوح کیفیت قابل قبولی برخوردار است. این نمایشگر درگاه HDMI و USB دارد، خروجی صدای آن از نوع اپتیکال است و نویزگیری قوی دارد؛ همچنین این دستگاه با برخورداری از مرورگر وب، قابلیت جستجو در اینترنت را دارد. دستگاه مذکور با قابلیت Live Play Back به کاربر این امکان را می‌دهد تا در لحظه، پخش برنامه‌های تلویزیون را متوقف یا به عقب بازگرداند.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس سایز 32 اینچ مدل GTV-32PD420N-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : جی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز