سقوط ۲۱۰ هزار تومانی سکه امامی

لست سکند

قیمت سکه امامی نسبت به روز کاری هفته گذشته حدود ۲۱۰ هزار تومان ریزش داشته است. قیمت سکه تمام بهار آزادی هم حدود ۳۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار در دو روز گذشته با کاهش همراه بوده همین موضوع باعث شده قیمت سکه امامی و سکه تمام بهار آزادی هم کاهش چشمگیری داشته باشد. بررسی بازار سکه نشان می دهد تا ساعت ۲ بعد از ظهر روز شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید یا سکه امامی در بازار امروز با کاهش ۲۱۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز کاری گذشته به ۹ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان رسیده است.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.سکه تمام بهار آزادی پنج شنبه گذشته با قیمت ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می شد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی با قیمت ۵ و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شد. قیمت ربع سکه نیز به ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی هم یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۹۶۴ هزار تومان رسید. قیمت مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۱۸۰ هزار تومان شد. اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۷۶۹ دلار و ۴۹ سنت فروخته شد.

کارشناسان اقتصادی پیش بینی می کنند روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا در روزهای اخیر ادامه دارد.به نظر می‌رسد که به دلیل تحولات سیاست خارجی و چشم‌انداز کاهشی نرخ دلار، قیمت‌ها در بازار سکه و طلا تمایل به افت بیشتر دارد به همین دلیل فعالان این بازار کاهش بیشتر قیمت‌ها را پیش بینی می کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز