پرفروش ترین ریمل ابرو در بازار + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ریمل ابرو به عنوان یک وسیله آرایشی محبوب، اخیرا در بین خانم‌ها بسیار باب شده است. ریمل ابرو علاوه بر اینکه باعث خوش‌فرم شدن ابرو‌ها می‌شود در تکمیل یک آرایش کامل و بی‌نقص نیز نقش به سزایی دارد. از جمله ویژگی‌های یک ریمل ابرو باکیفیت و پرفروش این است که بافت نرم و ابریشمی داشته باشد، موهای ابرو را خشک و مصنوعی نکند، حاوی ترکیبات گیاهی و بدون ضرر باشد و رنگ آن متناسب با رنگ ابروها انتخاب شود.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت‌های اینترنتی، پرفروش‌ترین ریمل ابرو در بازار به همراه قیمت آن را بیان می‌کند.

1-ریمل ابرو فلورمار Rose Gold

ریمل ابرو فلورمار یکی از بهترین ریمل‌های ابرو بوده که در فرمولاسیون خود از رنگدانه‌های طبیعی استفاده کرده است و برای پر کردن ابرو و حالت‌دادن به آن‌ها انتخاب بسیار مناسبی به شمار می‌رود. این محصول دارای بافت سبک و نرمی بوده که استفاده از آن برای مدت طولانی ریزشی ایجاد نمی‌کند و اثر آن تا پایان روز باقی خواهد ماند.

فلورمار این ریمل ابرو را در سه رنگ مختلف و جذاب تولید کرده که با اپلیکاتور منحصر به فردش به راحتی قابل استفاده است. قیمت این ریمل ابرو از 162 هزار تومان تا 265 هزار تومان است.

1-ریمل ابرو فلورمار Rose Gold

راز آسمان پایتخت

2-ریمل ابرو مینی استار

ریما ابرو مینی استار ، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده که آن را در بین خانم‌ها بسیار محبوب کرده است. از جمله ویژگی‌های این ریمل ابرو می‌توان به دوام و ماندگاری طولانی و سریع خشک شدن این محصول و همچنین ایجاد فرم دلخواه به ابروها اشاره کرد.

ویتامین E موجود در این ریمل ابرو باعث تقویت ریشه مو، ممانعت از ریزش ابرو و کمک به رشد مجدد آن‌ها می‌شود. علاوه بر آن ویتامین A موجود در این ریمل ابرو، نیز باعث رشد موها می‌‌گردد. قیمت این ابرو حدودا 60 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-ریمل ابرو مینی استار 

3-ریمل ابرو لاکچری کوین

ریمل ابرو لاکچری کوین که یکی از بهترین و محبوب‌ترین ریمل ابروهای بازار به شمار می‌رود، با 4 طیف رنگی متفاوت می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. شما همچنین می‌توانید رنگی که بهترین همخوانی را با رنگ ابروهایتان دارد، انتخاب کنید. استفاده از این ریمل، باعث می‌شود بتوانید جلوه‌ای پرتراکم‌تر و طبیعی‌تر به ابروهای خود بدهید و علاوه بر آن فضای خالی بین ابروها را پر کنید. قیمت این ابرو از 320 هزار تومان تا 503 هزار تومان است.
3-ریمل ابرو لاکچری کوین

4-ریمل ابرو فشن براو

ریمل ابرو فشن برو یکی از بهترین و مرغوب‌ترین ریمل‌های ابرو به شمار می‌رود. این ریمل ابرو یکی از لوازم آرایشی است که هم ابرو‌ها را بهتر و مرتب‌تر جلوه می‌دهد و هم برای افرادی که ابرو های کم‌رنگ و کم‌پشت دارند انتخاب بسیار مناسبی است. این ریمل ابرو دارای بافت سبکی بوده و به ابرو‌ها شکل و حالت طبیعی می‌دهد. همچنین براش آن دارای تارهای بسیار ریز و لطیفی است که ابرو‌ها را زیبا‌تر استایل می‌کند. قیمت این ریمل ابرو از 64 هزار تومان تا 78 هزار تومان است.
4-ریمل ابرو فشن براو

5-ریمل ابرو اینستایل تاپ فیس

ریمل ابرو اینستایل تاپ فیس نیز یکی از بهترین و محبوب‌ترین ریمل‌های ابرو در بین خانم‌ها است که رنگدانه‌هایی قوی با جلوه‌ای طبیعی و ماندگار دارد. این ریمل ابرو باعث لیفت کردن، مرتب کردن و خوش رنگ کردن ابروها شده و دوام و ماندگاری بالایی در طول روز ایجاد می‌کند. به طور کلی این ریمل ابرو، موجب تثبیت فرم و نظم ابروها می‌گردد و علاوه بر اینکه باعث فرم‌دهی ابروها می‌شود زیبایی صورت را نیز چندین برابر می‌کند. قیمت این ریمل ابرو از 265 هزار تومان تا 360 هزار تومان است.

5-ریمل ابرو اینستایل تاپ فیس

انتهای پیام

مرتبط با : آیدا شاپمثبت سبزمدیاژ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز