بهترین ساعت هوشمند اسمارت کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ساعت هوشمند اسمارت از جمله ساعت‌های هوشمند پرطرفدار و محبوب در بازار است که با قابلیت‌های مختلفی ارائه شده و طراحی جذاب و متفاوتی دارد. این ساعت‌ها بسته به قیمتی که دارند می‌توانند امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهند. اغلب محصولات پرطرفدار در این ساعت‌ها، قابلیت مکالمه داشته و صفحه نمایشی لمسی و رنگی را عرضه می‌کنند. همچنین این محصولات برای انواع کاربردهای رسمی، روزمره و ورزشی مناسب هستند.

کاماپرس در این گزارش بهترین ساعت‌های هوشمند اسمارت را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند اسمارت با مدل VERSION Y20

این ساعت هوشمند اسمارت با کاربرد روزمره طراحی شده و جنس بند سیلیکونی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول برای خانم‌ها و آقایان مناسب بوده و فرم صفحه مستطیلی شکلی دارد. همچنین این ساعت دارای جنس بدنه آلومینیومی بوده و نوع قفل بند آن سگکی ساده است. این ساعت هوشمند دارای دو بند پارچه‌ای بوده و با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس نیز سازگاری دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ساعت هوشمند اسمارت با مدل xs8 pro ultra

این ساعت هوشمند اسمارت با کاربرد روزمره و ورزشی طراحی شده و همچنین امکان استفاده از آن در کاربرد رسمی نیز وجود دارد. این محصول 70 گرمی، دارای جنس بدنه استیل ضد زنگ بوده و جنس شیشه معدنی دارد. همچنین جنس بند این محصول نیز از سیلیکون است. این ساعت هوشمند اسمارت صفحه نمایش لمسی داشته و امکان نصب سیمکارت را فراهم می‌کند.

همچنین این ساعت هوشمند اسمارت از زبان فارسی در منو و سیستم عامل پشتیبانی کرده و قابلیت مکالمه را با بلوتوث در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ساعت در صفحه نمایش حاشیه کمی داشته و با چرخش دست امکان روشن شدن صفحه نمایش آن وجود دارد.

ساعت هوشمند اسمارت با مدل Z 36

این ساعت هوشمند با جنس بند پلاستیکی و قفل مخفی ارائه شده و با انواع محصولات اندروید و آیفون سازگاری دارد. این ساعت برای کاربرد روزمره و رسمی یا ورزشی مناسب بوده و حسگرهای متعددی مانند حسگر نور محیط، حسگر ژیروسکوپ، شتاب سنج و شمارشگر ضربان قلب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند اسمارت ظرفیت باتری 200 میلی آمپر ساعتی داشته و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

ساعت هوشمند اسمارت با مدل U78

این ساعت هوشمند با کاربرد رسمی و روزمره ارائه شده و امکان استفاده از آن برای کاربرد ورزشی نیز وجود دارد. این محصول 50 گرمی دارای نوع صفحه نمایش رنگی و لمسی بوده و قابلیت مکالمه مستقیم را فراهم می‌کند. همچنین این ساعت هوشمند اسمارت از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی کرده و دارای سنسور چرخش دست است.

این محصول امکان یادآوری کم تحرکی را داشته و آلارم‌های مختلفی در آن قابل تنظیم هستند. دریافت پیامک و همینطور بازدید از شبکه‌های اجتماعی و هشدار لرزشی در این ابزار ارائه شده و می‌توان واچ فیس‌های جدید و متنوع را در آن به کار برد.

ساعت هوشمند اسمارت با مدل 88

این ساعت هوشمند اسمارت با کاربرد روزمره و ورزشی طراحی شده و 100 گرم وزن دارد. این محصول جنس بدنه آلومینیومی، جنس بند سیلیکونی و نوع قفل بند پین بندی را عرضه کرده و فرم صفحه نمایش آن مربع است. این ساعت با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگار بوده و استفاده از آن برای خانم‌ها و آقایان یکسان در نظر گرفته می‌شود. همچنین این ساعت هوشمند اسمارت در ابعاد قاب 45 در 38 در 12.8 میلی متری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاکالاتیک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز