پرفروش ترین ساعت هوشمند آیس واچ برای کودکان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ساعت هوشمند آیس واچ یکی از پیشروان ارائه دهنده ساعت هوشمند برای کودکان است که کیفیت بالایی را عرضه کرده و با توجه به روحیات کودکان امکاناتی را در ساعت هوشمند خود قرار می‌دهد. در این ساعت هوشمند می‌توان برخی از بازی‌ها و حالت‌های ورزشی جذاب را دید.

همچنین طراحی این ساعت‌ها بسیار شیک و زیبا بوده و کیفیت ساخت آن‌ها نیز بالا است. به طوری که اکثر این ساعت‌ها با گواهی ضد آب IP68 عرضه شده‌اند و این عدد نشانگر مقاومت بسیار خوب این ساعت‌ها در برابر آب است. به طوری که کودکان به راحتی می‌توانند دستان خود را بشویند و والدین نگرانی از جهت آسیب دیدن ساعت نداشته باشند.

کاماپرس در این گزارش 5 ساعت هوشمند پرفروش آیس واچ در اردیبهشت 1403 را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند آیس واچ با مدل 021875

این ساعت هوشمند آیس واچ با کاربرد ورزشی و روزمره ارائه شده و انتخابی جذاب برای کودکان به حساب می‌آید. جنس بدنه این ساعت آلومینیومی بوده و جنس بند آن سیلیکونی است. این محصول دارای صفحه نمایش رنگی و لمسی بوده و اندازه صفحه نمایش 1.4 اینچی دارد. همچنین این ساعت هوشمند قابلیت زیادی در مقابله در برابر آب داشته و حتی با شستن دست نیز مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.

این ساعت هوشمند آیس واچ دارای تعدادی بازی آرکید بوده و در آن می‌توان سنسور پایش خواب و برخی از حالت‌های ورزشی را استفاده کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند آیس واچ با مدل 021874

ساعت هوشمند دیگری که از برند آیس واچ می‌توان تهیه کرد با امکان نمایش اعلان‌ها و قابلیت ایجاد آلارم ارائه شده و ظرفیت باتری 210 میلی آمپر ساعتی دارد. این محصول سایز صفحه نمایش 1.4 اینچی داشته و صفحه نمایش آن لمسی و رنگی است.

همچنین این ساعت هوشمند با قاب آلومینیومی دارای روکش پلاستیکی طراحی شده و عرض قاب آن 35 میلی متر در نظر گرفته می‌شود. این ساعت امکان استفاده از برخی بازی‌ها و حالت‌های ورزشی را هم در اختیار کودکان قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند آیس واچ با مدل 021876

این ساعت هوشمند که برای استفاده روزمره و ورزشی مناسب است دارای سایز صفحه نمایش 1.4 اینچی بوده و صفحه نمایشی رنگی و لمسی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول امکان شمارش ضربان قلب و گام شمار را داشته و مقاومت بالایی در برابر آب و گرد و خاک دارد. این ساعت هوشمند آیس واچ دارای تعدادی بازی بوده و از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند آیس واچ با مدل 021877

این ساعت هوشمند آیس واچ با کاربرد ورزشی و روزمره برای کودکان طراحی شده و با انواع دستگاه‌های اندروید و آی او اس سازگاری دارد. این محصول صفحه نمایش لمسی و رنگی را در اختیار کاربران قرار داده و دارای جنس بند سیلیکونی با بدنه آلومینیومی است.

همچنین این محصول سایز صفحه نمایش 1.4 اینچی داشته و مقاومت نسبتا بالایی در برابر رطوبت و گرد و خاک از خود نشان می‌دهد. علاوه بر آن، این ساعت هوشمند آیس واچ امکان نمایش اعلان و آلارم را داشته و با ظرفیت باتری 210 میلی آمپر ساعت عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالادیجی لند
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز