گران ترین ساعت هوشمند دیجی کالا چند است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گران‌ترین ساعت هوشمند دیجی کالا را می‌توان در برند گارمین پیدا کرد که با قیمتی نزدیک به 150 میلیون تومان با فاصله‌ای قابل توجه از ساعت‌های دیگر، محصول خود را عرضه کرده و البته امکانات خاص زیادی را عرضه می‌کند. برندهای اپل و سانتو نیز ساعت‌های هوشمند قابل توجه زیادی دارند که گران‌ترین آن‌ها در دیجی کالا، حدود 50 تا 60 میلیون تومان عنوان می‌شود.

کاماپرس در این گزارش گران‌ترین ساعت‌های هوشمند دیجی کالا را معرفی کرده و ویژگی‌های مهم هر یک را بررسی می‌کند.

ساعت هوشمند گارمین با مدل MARQ ADVENTURER Leather Band

این ساعت هوشمند با کاربرد رسمی، روزمره و ورزشی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 143 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول 92 گرم وزن داشته و جنس بند آن از چرم است. همچنین این ساعت هوشمند با صفحه نمایش 1.2 اینچی ارائه شده که رزولوشن 390 در 390 دارد.

این محصول حافظه داخلی 32 گیگابایتی داشته و قابلیت‌های متعدد زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله قابلیت‌‌های این محصول می‌توان به ضد آب بودن، امکان ذخیره موسیقی و نقشه، آنتن دهی ماهواره‌ای و امکان استفاده از نرم افزارهای مختلف اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند گارمین با مدل Enduro 2

این ساعت هوشمند گارمین دارای صفحه نمایش رنگی و قابل مشاهده در مقابل نور خورشید بوده و با قیمت 66 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول جنس بند نایلونی داشته و جنس بدنه آن از پلیمر است. همچنین این ساعت هوشمند امکانات زیادی مانند کنترل موسیقی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار داده و حس گرهای متعددی از جمله قطب نما، شتاب سنج، فشارسنج، سنجش اکسیژن خون و مواردی از این قبیل را ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند گارمین با مدل fenix 7x sapphire solar

این ساعت هوشمند برای کاربرد رسمی، ورزشی و روزمره مناسب بوده و با قیمت 60 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با جنس بدنه پلی کربنات و جنس بند سیلیکونی طراحی شده و دارای حس‌گرهای مختلفی مانند حس‌گر ارتفاع سنج، ژیروسکوپ، سنجش اکسیژن خون و شمارنده ضربان قلب است. همچنین این ساعت از زبان‌های فارسی و انگلیسی پشتیبانی کرده و با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگاری دارد.

ساعت هوشمند گران قیمت سانتو VERTICAL Titanium Solar

این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش رنگی و لمسی بوده و با قیمت 64 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول امکان نشان دادن ویژگی‌های آب و هوا را داشته و برای کاربرد رسمی، روزمره و ورزش مناسب است. همچنین این ساعت با جنس قاب پلی آمید تقویت شده با الیاف تیتانیومی ارائه شده و جنس شیشه آن از یاقوت در نظر گرفته می‌شود. جنس بند این محصول نیز سیلیکونی است.

ساعت هوشمند اپل با مدل Ultra 2 Titanium Case Trail Loop

این ساعت هوشمند برای کاربرد ورزشی ارائه شده و با قیمت 52 میلیون و 380 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با جنس شیشه یاقوتی و جنس بند نایلونی طراحی شده و بدنه و بند آن رنگ‌های متنوعی دارند. همچنین این ساعت هوشمند گران قیمت امکانات مختلفی از قبیل مکالمه را در اختیار کاربران قرار داده و رزولوشن صفحه نمایش 502 در 410 پیکسلی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز