خرید روغن موتور برای 207 اتوماتیک چقدر آب می خورد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

روغن موتور در حفظ و عملکرد بهینه موتور خودرو نقشی حیاتی ایفا کرده و به طور مستقیم بر عمر موتور تأثیر می‌گذارد؛ از این رو استفاده از روغن موتور مناسب در همه خودروها بسیار حائز اهمیت است. روغن موتور پژو 207 اتوماتیک همانند پژو 206 نیاز به 4 لیتر روغن 10w40 یا 5w40 دارد که از استاندارد API SM یا API SN برخوردار باشد.

کاماپرس در این گزارش 5 روغن موتور مناسب برای خودرو 207 اتوماتیک را معرفی می‌‌کند.

توتال مدل 7000 SN با حجم 4 لیتر (10w40)

روغن موتور توتال مدل 7000 SN فول سنتتیک برای استفاده در خودرو پژو 207 اتوماتیک مناسب بوده و با قیمت 1 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد. این روغن موتور تحمل گرما و قدرت معلق کنندگی بسیار بالایی دارد. روغن موتور مذکور در کشور ژاپن تولید و در امارات بسته بندی شده است.

لوبریفنت کانادا مدل SN با حجم 4 لیتر (10W-40)

این روغن موتور لوبریفنت که با قیمت 800 هزار تومان در بازار موجود است فول سنتتیک بوده و با قدرت معلق کنندگی بالای خود به افزایش طول عمر قطعات داخلی موتور کمک می‌کند. این روغن موتور با بالاترین و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده و دارای تاییده 229/3 مرسدس بنز است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پروتک ProTec مدل SN با حجم 4 لیتر (10w-40)

این روغن موتور فول سنتتیک که در بازار با قیمت 2 میلیون و 150 هزار تومان فروخته می‌شود برای پایین آوردن اصطکاک مابین قطعات موتور با قدرت روانکاری بسیار بالا، محافظت عالی در برابر سایش، سطح عملکرد با دوام و پایدار، صرفه جویی در مصرف سوخت و حفاظت از محیط زیست تولید شده است.

پروفیکار مدل Synth-Tech SN با حجم 4 لیتر (5W-40)

این روانکار که می‌تواند ‌در تمامی فصول سال از بابت فرسایش خودرو و استارت نرم  خیال رانندگان را راحت کند فول سنتتیک بوده و در بازار با قیمت 1 میلیون و 150 هزار تومان به فروش می‌رسد. ‌قدرت معلق کنندگی این روانکار باعث خروج تمامی رسوبات مانده در موتور در هنگام تخلیه روغن می‌شود.

کاسترول مدل مگناتک SN با حجم 4 لیتر (5w-40)

این روغن موتور که در بازار 1 میلیون و 300 هزار تومان قیمت‌گذاری شده، حاوی مولکول‌های مغناطیسی هوشمند است. این مولکول‌ها ‌به خوبی به قطعات فلزی داخل موتور چسبیده و از این قطعات در مقابل خوردگی و ساییدگی محافظت می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : شهر روغنکارنومایدک پارت
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز