پرفروش ترین ریمل و مداد چشم های بازار

لست سکند

آرایش صورت، گذشته از پوشاندن برخی از عیوب پوست و ظاهر، در افزایش جذابیت چهره نیز موثر است. در آرایش صورت، استفاده از ریمل و مداد چشم به تغییرات بیشتر صورت و افزایش زیبایی ظاهری چشم‌ها کمک می‌کند.

به گزارش کاماپرس، برخی خانم‌ها قبل از حضور در مراسم‌ها و جلسات و قرارهای کاری و دوستانه، برای جذاب‌تر شدن صورت خود، به آرایش چشم می‌پردازند. آرایش چشم درست و اصولی با ریمل و مداد چشم باکیفیت، باعث جذابیت چهره می‌­شود. البته که این محصولات باید از برندهای شناخته شده و مناسب باشند تا به چشم آسیبی وارد نکرده و زیبایی فرد را دو چندان کند.

در این گزارش، پرفروش ترین ریمل ضدآب و مداد چشم‌­های بازار معرفی شده است.

ویژگی مداد چشم و ریمل

مداد چشم کاملا نرم و سبک است و به راحتی روی پلک حرکت می‌کند. این لوازم آرایشی به سادگی قابل پاک کردن و اصلاح است. در صورتی که این محصول از برند معتبر و خوبی باشد، مواد تشکیل دهنده آن به هیچ وجه چشم را اذیت نخواهد کرد. ریمل نیز از پرطرفدارترین اقلام لوازم آرایشی چشم است که جذابیت خاصی به چشم‌ها می‌دهد. ماندگاری ریمل به مدل و برند آن بستگی دارد. برخی ریمل‌ها مواد نگهدارنده‌ای دارند که حتی در آب نیز پخش نمی‌شود و مژه‌ها را همچنان جذاب و خوش حالت نگه می‌دارد.

در ادامه تعدادی از بهترین ریمل و مداد چشم ­های موجود در بازار معرفی شده است.

راز آسمان پایتخت

مداد چشم کژال آرت دکو

آرت دکو نام برند یکی از تولیدکنندگان آلمانی مداد چشم است. مداد چشم کژال آرت دکو، یکی محصولات منحصر به فرد بازار لوازم آرایشی است که ساختار لطیفی دارد و استفاده از آن زیبایی چشم را دو برابر می‌کند. این مداد چشم، بافت جامدی دارد و روی پوست‌های چرب، مختلط، نرمال، خشک، خیلی خشک و حساس به خوبی حرکت می‌کند.

ریمل و مداد چشم-کاماپرس

مداد چشم افکت اسموکی بورژوا

افکت اسموکی بورژوا، یک مداد چشم ویژه فرانسوی است که در قسمت انتهایی آن براشی برای محو کردن خط چشم‌های اسموکی قرار گرفته است. مداد چشم افکت اسموکی از موم‌های طبیعی و گیاهی ساخته شد تا باعث التهاب این عضو حساس بدن نشود. این محصول بافت جامدی دارد و برای انواع پوست مناسب است.

ریمل حجم دهنده این لی

یکی از پرطرفدارترین و اقتصادی‌ترین ریمل‌های موجود در ایران، این لی نام دارد. ریمل حجم دهنده این برند باعث پرتر شدن مژه‌ها می‌شود و به تقویت و افزایش رطوبت مژه کمک می‌کند. این ریمل، گذشته از حجم دهندگی، ماندگاری بالایی دارد و باعث حساسیت چشم‌ها نمی‌شود. این ریمل دارای بافت مایع بوده و برای همه نوع پوست اعم از چرب، مختلط، نرمال، خشک، خیلی خشک و حساس مناسب است.

ریمل حجم دهنده والیوم اکت نوت

یکی از بهترین برندهای ایرانی ارائه دهنده ریمل، نوت نام دارد. مدل حجم دهنده والیوم این ریمل، طرفداران زیادی دارد که به تکمیل آرایش چشم کمک می‌کند. این ریمل، گذشته از زیبا کردن مژه‌ها، به دلیل داشتن ویتامین E به تقویت هر چه بیشتر آن کمک می‌کند. این ریمل ضدحساسیت بوده و باعث خارش و اشک نمی‌شود. بافت این ریمل نیز مایع بوده و همه افراد با هر نوع پوستی امکان استفاده از آن را دارند.

ریمل و مداد چشم-کاماپرس

بهترین ریمل و مداد چشم را از کجا بخریم؟

در صورتی که مایل به خرید ریمل و مداد چشم هستید، کافی است به وبسایت سفیر مراجعه کنید. سفیر تمامی این محصولات را با گارانتی اصل بودن و ضمانت مادام العمر به مشتریان ارائه می‌دهد. مجموعه سفیر اوایل سال 1389 فعالیت خود را با شعار رویکرد متفاوت و لوکس نسبت به زیبایی آغاز کرد. این مجموعه طی سال‌های اخیر توانسته در زمینه عرضه لوکس‌ترین برندهای معتبر دنیا و همچنین خدمات مشاوره‌ای در حوزه آرایشی و بهداشتی پیشگام باشد. مجموعه سفیر هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به مشتریان خدمت رسانی می‌کند. این مجموعه زنجیره‌ای، به بهترین نحو به مشتریان خود در سراسر کشور خدمات ارائه می‌­دهد. کارشناسان و مشاوران مجموعه سفیر با ارائه مشاوره‌های تخصصی به مشتریان برای درک بهتر محصولات مورد نظرشان کمک کرده و بهترین گزینه خرید را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهند.

متقاضیان خرید محصولات آرایشی و بهداشتی می­توانند به وبسایت https://www.safirstores.com مراجعه کنند یا از طریق شماره تلفن ۵۷۹۵۴-021 با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز