راهنمای انتخاب خط چشم و ریمل، متناسب با فرم چشم و مژه

ریمل و خط چشم-کاماپرس
لست سکند

با توجه به آنکه چشم عضوی حساس است، برای حفظ سلامتی آنها در هنگام آرایش صورت حتما باید از وسایلی استفاده کرد که برای چشم‌ها حساسیت ایجاد نکند. یکی از پرکاربرد‌ترین محصولات آرایشی در میان خانم‌ها ریمل است؛ چراکه زیبایی و جذابیت چشم‌ها را دوچندان می‌کند. خط چشم، فرم و حالت مورد نظر را در چشم‌ها ایجاد کرده و آنها را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر و به طور کلی زیباتر نمایان می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی انواع خط چشم و ریمل ‌حجم دهنده پرداخته است.

انواع ریمل

ریمل‌ از برس‌های مویی و سیلیکونی تشکیل می‌­شود و دارای انواع مختلفی است که هرکدام برای هدف خاصی مانند حجم دادن، بلند کردن، حالت دادن و جدا کردن مژه‌­ها طراحی می ­شود.

براش s شکل: براش آرایشی نوعی قلم مو، فرچه یا برس است که از مقدار زیادی پرز یا موی با تراکم بالا و پایین تشکیل شده است. برس s در ریمل به مژه‌ها حجم داده و آنها را بلندتر نیز می‌کند.

براش متراکم: این برس پر و متراکم به مژه‌ها حجم می‌دهد و برای افرادی که مژه‌های کم پشت دارند، گزینه‌ مناسبی است.

راز آسمان پایتخت

براش منحنی: این نوع برس به مژه‌ها حالت می‌دهد. اگر مژه­‌های بلند و صاف دارید، برس‌های منحنی برای شما مناسب است.

براش توپی: از این نوع برس می‌توان برای ریمل زدن قسمت خاصی از مژه‌ها استفاده کرد؛ بدون آنکه ریمل به قسمت‌های دیگر برخورد کند. برس‌های توپی برای استفاده در مژه‌های گوشه داخلی چشم و پلک پایین نیز بسیار مناسب است.

براش ساعت شنی: این نوع براش دارای فرمی است که با بلندتر کردن مژه‌های گوشه بیرونی چشم، به بازتر شدن ظاهر چشم کمک می‌کند.

براش مخروطی: نوک تیز این نوع برس برای مژه‌های کوتاه گوشه داخلی چشم و مژه‌های کوتاه پلک پایینی مناسب است. قسمت پهن برس نیز می‌تواند مژه‌های گوشه خارجی چشم را پوشش داده و چشم را زیباتر نشان دهد.

ریمل و خط چشم-کاماپرس

انواع خط چشم

قلم‌های خط چشم مشکی انواع مختلفی بوده که هر کدام کارکرد خاصی دارد.

مویی: این نوع قلم دارای اپلیکاتور مویی و نازک است که به راحتی پشت پلک قرار می‌گیرد و با کشیدن خط نازک و ظریف، جلوه‌ خاصی به چشم‌ها می‌دهد، اما استفاده از آن کمی دشوار است و نیاز به مهارت دارد.

ماژیکی: این مدل، فرمی شبیه به قلم دارد که به راحتی در دست جای می‌گیرد و استفاده از آن برای افراد مبتدی توصیه می‌شود.

نمدی: این خط چشم ترکیبی از مدل مویی و ماژیکی است و دارای اپلیکاتور نمدی و ظریف بوده که به راحتی پشت پلک قرار می‌گیرد و با استفاده از آن می‌توان خطوطی دقیق ایجاد کرد. استفاده از آن نیز به مهارت خاصی نیاز ندارد.

ژله ­ای: این نوع خط چشم‌ها کاسه‌ای بوده و دارای بافتی ژله‌ای و نرم هستند. برای استفاده از آن باید از اپلیکاتور استفاده کرد؛ به طوری‌که هرچه اپلیکاتور نازک‌تر باشد، خط نازک‌تر و هرچه اپلیکاتور ضخیم‌تر باشد خط آن نیز کلفت‌تر می‌شود.

ریمل و خط چشم-کاماپرس

انتخاب خط چشم مناسب با فرم چشم

هر خط چشم برای یکی از فرم‌های مختلف چشم مناسب است که در ادامه کاربرد هر کدام معرفی شده است.

چشم‌های درشت: برای چشم‌های درشت می‌توان از تمامی مدل‌های خط چشم استفاده کرد. با این وجود برای داشتن چشمانی گیراتر باید از خط چشم‌های پهن در پشت پلک‌ها استفاده کرد. اگر می‌خواهید چشم‌های درشت خود را کوچ‌­تر و گودتر نسان دهید، می توانید برای داخل چشم‌ها از مداد مشکی استفاده کنید.

چشم های گود: برای افرادی که دارای چشم‌های گود هستند، بهترین گزینه، استفاده از خط چشم‌های نازک و باریک است.

چشم‌های ریز: این افراد می‌توانند برای داشتن چشم هایی درشت، همزمان خط چشمی نازک در قسمت بالا و پایین چشم‌های خود بکشند.

چشم‌های گرد: ابتدا خط چشم را از ابتدای چشم به صورت باریک آغاز کرده و آن را به مرور پهن کنید. انتهای چشم را دنباله دار کنید؛ چراکه این مدل، فرم چشم را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

چشم‌های فاصله دار: بهتر است که خط چشم را از داخلی‌ترین قسمت چشم تا کمی به بیرون آغاز کرد. با این کار فاصله چشم‌ها از یکدیگر کمتر نشان داده می‌شود.

چشم‌های نزدیک به هم: خط چشم را از وسط چشم‌ها شروع کرده و با دنباله، آن را به پایان برسانید. با این کار فاصله چشم‌ها از هم بیشتر نشان داده می‌شود.

چشم‌های افتاده: برای اینکه افتادگی چشم‌ها کمتر مشخص شود، باید از خط چشم‌های دنباله دار با شیب زیاد استفاده کرد.

چشم‌های درشت: آرایش مدل چشم درشت برای افرادی که چشمان کوچک دارند، بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه کشیدن خط بر تمام پلک فقط برای خانم‌هایی که دارای چشمان درشتی هستند، مناسب است. به علاوه، استفاده از سایه نقره‌ای یا طلایی براق در گوشه چشم‌ها، آن‌ها را از اندازه واقعی‌شان بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

خرید خط چشم و ریمل از “سفیر”

سفیر، یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و اورجینال است که تمامی محصولات خود را به صورت اینترنتی عرضه می‌­کند. متقاضیان برای دریافت مشاوره‌های تخصصی آرایشی و پوستی یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۵۷۹۵۴ – ۰۲۱ تماس گرفته یا از طریق پست الکترونیک  contact@safirchain.com با سفیر در ارتباط باشند. همچنین برای خرید محصولات می‌­توان به وبسایت www.safirstores.com مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز