پرفروش ترین عطر زنانه دیور در تمام زمان ها

پرفروش ترین عطر دیور در تمام زمان ها
تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطر دیور همیشه طرفداران پروپاقرص خود را داشته است؛ بعضی از این عطرها از نظر یونیک بودن در رایحه و ترکیب اسانس‌ها آن‌قدر عالی عمل کرده‌اند که می‌توانند به عنوان امضای شخصی افراد استفاده شوند. بعضی دیگر نیز بی‌بدیل و بدون همتا هستند که معلوم نیست چندسال دیگر باید بگذرد تا ما دوباره رایحه‌های نوآورانه‌ای شبیه آن‌ها را تجربه کنیم.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین عطر دیور برای تمام زمان‌ها را با جست‌وجو در فروشگاه‌های عطر معرفی می‌کند.

عطر زنانه دیور میس دیور (Dior – Miss Dior EDP)

میس دیور یک عطر جاودانه برای تمام دوران‌ها است که از زمان ورودش به بازار تا همین امروز، یعنی تقریبا 7 سال است که جزو پرفروش‌ترین محصولات برند دیور در لاین عطر محسوب می‌شود. عطار این عطر فرانسوا دماشی بزرگ برای ساختن آن از ترکیب کلاسیکی از نت‌های ترنج، نارنگی ماندرین، لیمو ترش، پرتقال، فلفل صورتی، رز و نعنا استفاده کرد، تا عطری گرم را برای روزهای سرد زمستانی آماده کند.

عطر میس دیور طبق نظر کاربران با توجه به غلظت و سفر بویایی که دیگران را با خودش همراه می‌کند، بیشتر برای افراد بالای 25 سال مناسب است؛ اما اگر رایحه‌های سنگین و شیک را دوست دارید، در هر سنی با استایل مجلسی خود می‌توانید از این عطر با قیمت روز 15 میلیون و 400 هزار تومان استفاده کنید.

عطر دیور میس دیور (Dior - Miss Dior EDP)

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عطر زنانه دیور جادور (Dior – J’adore EDP)

کلاسیک‌ترین رایحه لاین عطر دیور از سال 1999، جادور است که عطری جادویی و رویابخش برای اواخر دهه 70و 80 ایران به شمار می‌آید. این عطر با قیمت حدودی 12 میلیون تومان در حجم 100 میلی‌لیتر، عطری آیکونیک برای کلکسونرها محسوب می‌شود.

دیور جادور از کنار هم قرار گرفتن اسانس‌های رز، فیریزیا، ترنج، مگنولیا، هلو و خربزه تهیه شده تا محصولی معتدل برای چهارفصل باشد، اما تیزی و شکوه آن بیشتر در هوای گرم خودش را نشان می‌دهد.

عطر دیور دیور جادور (Dior - J'adore EDP)

عطر زنانه دیور ادیکت (Dior – Addict EDP)

دیور ادیکت همانطور که از نامش پیدا است آرام آرام شما را به خودش وابسته می‌کند. این عطر که ارزشی حدود 10 میلیون تومان دارد، با نت‌های نافذ و کم‌روی نارنج و شکوفه پرتقال شروع می‌شود و در آخر با پایانی حماسی در ترکیب با یاس سفر بویایی خودش را تمام می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های محبوب این عطر، ماندگاری طولانی‌مدت آن است؛ بعضی از منتقدان می‌گویند دیور ادیکت جلوه جسور وآرامش‌بخش خود را تا حداقل یک شبانه‌روز حفظ می‌کند.

عطر دیور ادیکت (Dior - Addict EDP)

عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن (Dior – Hypnotic Poison)

جادوگر شهر عطرها، هیپنوتیک پویزن، یکی دیگر از عطرهای پرفروش دیور است که بعد از گذشت سال‌ها همچنان جایگاه خود را در بین رقیبان حرفه‌ای و نیرومندش حفظ کرده است. این عطر که درحال حاضر در حجم 150 میلی‌لیتر و قیمت 16 میلیون و 500 هزار تومان عرضه شده، بویی اسرارآمیز و شیرین از گل‌های یاس و شکوفه پرتقال دارید که با ملایمت اسانس وانیل ترکیب شده‌اند.

طراحی شیشه هیپنوتیک پویزن و ماندگاری بالای 8 ساعت آن، از نقاط قوت دیگر این عطر برای کاربران است که تکمیل‌کننده مناسبی برای نام و رایحه آن محسوب می‌شود.

عطر دیور هیپنوتیک پویزن (Dior - Hypnotic Poison)

عطر زنانه دیور جوی بای دیور (Dior – Joy by Dior)

عطر زنانه جوی بای دیور از آن عطرهای خوب و محبوب این برند است که متاسفانه در ایران در میان دیگر عطرهای بزرگ دیور کمتر شناخته شده است. این عطر 9 میلیون و 900 هزار تومانی با شیشه‌ای بانشاط و دل‌فریب، آکوردی نزدیک به عطرهای پودری-مرکباتی دارد. عدم خلاقیت در ساخت رایحه‌ای جدید و تکراری بودن از نکات منفی‌ای است کاربران درباره این عطر به آن اشاره کرده‌اند.

عطر دیور دیور جوی بای دیور (Dior - Joy by Dior)

انتهای پیام

مرتبط با : ایران پرفیومزعطر ملکوتیعطریشو
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز