5 عطر مردانه که خانم ها را جذب می کند

خانم ها کدام عطر مردانه را بیشتر دوست دارند؟
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هر رایحه‌ای، فارغ از قرار گرفتن در دسته مرسوم عطر مردانه یا عطر زنانه، می‌تواند خارج از کلیشه‌ها مورد استفاده گروه‌های مختلفی قرار بگیرد. برخلاف تصور بسیاری که نت‌های چوبی و عود را برای خانم‌ها منزجرکننده می‌دانند، زنان زیادی فقط به خاطر وجود همین اسانس‌ها در عطرهای مردانه و نبود آن‌ها در رایحه‌های منتسب به زنان، به سراغ خرید این عطرها می‌روند.

کاماپرس در این گزارش، 5 عطر مردانه مورد علاقه خانم‌ها را با جست‌وجو در فروشگاه‌های عطر معرفی می‌کند.

عطر مردانه لطافه بدیع العود عود فور گلوری (Lattafa Perfumes – Bade’e Al Oud Oud for Glory)

بدیع العود فور گلوری از آن عطرهایی که فکرش را هم نمی‌کنید بتواند انقدر محبوب و خاص باشد؛ اما خوب است بدانید این محصول از برند عربی لطافه، دربین جذاب‌ترین عطرهای مردانه مورد پسند خانم‌ها جای می‌گیرد. اگر از عطرهایی با پایه عود فراری هستید، بدیع العود با تبحر خاصی، نظر شما را برای همیشه درباره این دسته از رایحه‌ها تغییر می‌دهد.

این عطر شرقی محصول سال 2020، پخش بو و نمایش چشمگیری را در همان نت‌های اولیه به مخاطب‌ها نشان می‌دهد و با اسانس‌های تند ادویه که دارد بیشتر برای فصل‌های سرد سال مناسب است.

عطر مردانه لطافه بدیع العود عود فور گلوری (Lattafa Perfumes - Bade'e Al Oud Oud for Glory)

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عطر مردانه نیشان هاندرد سایلنت ویز (Nishane – Hundred Silent Ways)

هزاران راه خاموش، اثری از برند عطرسازی محبوب ترکیه، نیشان، در سال 2016 به بازار آمد و توانست محبوبیت زیادی را در بین بزرگ‌ترین برندهای عطرسازی اروپایی، از آن خود کند. این عطر که از نت‌های اصلی و پایه نارنگی ماندرین، مریم، هلو، یاس، گاردنیا و وانیل تهیه شده، حال‌وهوایی از عطرهای صابونی را دارد که به این سادگی‌ها خط بوی آن از ذهنتان خارج نمی‌شود.

با اینکه هاندرد سایلنت ویز عطری یونیسکس و خارج از چهارچوب جنسیتی است اما بسیاری از خانم‌ها معتقدند که داشتن این عطر در کلکسیون عطر آقایان ضروری است. همچنین این عطر با بویی جاافتاده، بیشتر برای آقایان بالای 30 سال مناسب است.

عطر مردانه نیشان هاندرد سایلنت ویز (Nishane - Hundred Silent Ways)

عطر مردانه ژان پل گوتیه اسکندل پور هوم (Jean Paul GAULTIER – Scandal Pour Homme)

عطر مردانه اسکندل پور هوم، شاهزاده‌ای فراموش‌نشدنی در دنیای عطرهای مردانه است که ظاهرش هم شبیه رایحه‌اش، اشرافی و سلطنتی جلوه می‌کند. این عطر با آکوردهای چوبی و اتمسفری از فضای رایحه‌های شرقی، در سال 2021 به بازار معرفی شد و توانست نظرات مثبت منتقدان را به خود جلب کند.

این محصول از برند ژان پل گوتیه رایحه‌ای اغواگر از نت‌های شیرین و کاراملی دارد که شجاعت، غرور و جذابیت را در روزهای جوانی تداعی می‌کند. درحال حاضر قیمت اسکندل پور هوم در حجم 100 میلی‌لیتر، حدود 8 میلیون و 200 هزار تومان است.

عطر مردانه ژان پل گوتیه اسکندل پور هوم (Jean Paul GAULTIER - Scandal Pour Homme)

عطر مردانه پاکو رابان وان میلیون (paco rabanne – 1Million)

کمتر کسی است که که حداقل یکبار در فضاهای مختلف با وان میلیون پاکو رابان مواجه نشده باشد. این عطر 8 میلیون و 800 هزار تومانی، شاهکاری است که در سال 2008 و درنتیجه یک کار تیمی موفق از بهترین عطاران پاکو رابان به وجود آمد.

نت‌های ابهام‌انگیز نارنگی ماندرین، نعناع، رز، چگریپ فروت و نعناع هندی در این عطر، طوری ترکیب شده‌اند تا عطری جذاب و دلنشین برای پسرهای جوان و آقایان مدرنی باشند که می‌خواهند به نوستالژی‌ها وفادار بمانند.

عطر مردانه پاکو رابان وان میلیون (paco rabanne - 1Million)

عطر مردانه تق هرمس پرفیوم (HERMES – Terre d’Hermes Parfum)

تقریبا هیچکدام از عطرهای خلق شده توسط ژان کلود لنا به اندازه تق هرمس پرسروصدا و ماندگار نشده‌اند. این عطر فراموش‌نشدنی از سال 2008 تا امروز، با رایحه بی‌بدیل و پویای خود، یکی از پرفروش‌ترین عطرهای مردانه بوده است که بیشتر به عنوان امضای شخصی استفاده می‌شود. تق هرمس سبک خاص خودش را دارد و با همین مدل خاص به روح شما نفوذ می‌کند. قیمت روز این محصول در حجم 75 میلی‌لیتر، حدود 7 میلیون و  500 هزار تومان است.

عطر مردانه تق هرمس پرفیوم (HERMES - Terre d'Hermes Parfum)

انتهای پیام

مرتبط با : دوتیساعطر ملکوتیهوگو استور
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “5 عطر مردانه که خانم ها را جذب می کند

  1. امین گفته:

    به نظر من هیچکدام . در واقع با هیچکدام از عطرها آشنا نبودم ولی حتما عطر شیرین و گرمی دارند که بیشتر مناسب هوای گرم هست . ولی جذب کننده نیست . در گرمای تابستان فقط عطر خنک جاذبگی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز