پرفروش ترین عطر آمواج در بازار را بشناسید

پرفروش ترین عطر آمواج در بازار را بشناسید
تورهای مسافرتی لحظه آخر

آمواج به عطرهای لوکس و رایحه‌های منحصربه‌فردش شهرت دارد؛ طراحان حاضر در این برند خوب می‌دانند چطور بدون کپی‌های رایج در این صنعت، خاطره‌‌انگیزترین رایحه‌ها را خلق کنند. این برند در ایران هم طرفداران بسیاری دارد که عطرهای آن را به عنوان امضای خصوصی خود استفاده می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین عطرهای آمواج را با جست‌وجو در فروشگاه‌های عطر معرفی می‌کند.

عطر آمواج آنر زنانه (AMOUAGE – Honour for Women)

الکساندر کارلن و وایلین کالس عطر آنر را برای اولین‌بار در سال 2011 به بازار معرفی کردند. این عطر با رایحه‌ی شرقی و گلی، از نت‌های غالب فلفل، میخک، جیر، گاردنیا و کهربا تهیه شده که اسانس‌هایی از جنس چرم و دود را همراهی می‌کنند. البته آمواج آنر در دو نسخه‌ی مردانه و زنانه ارائه شده و نمونه‌ی مردانه‌ی آن، رایحه‌ی معتدل‌تر خودش را مدیون عطار متفاوت‌اش است.

عطر زنانه آمواج با قیمت روز 18 میلیون و 900 هزار تومان در حجم 100 میلی‌لیتر ارائه شده و به نظر بسیاری از کاربران، بیشتر برای سن‌های بالای 30 سال و موقعیت‌های رسمی‌تر مناسب است.

عطر آمواج آنر زنانه (AMOUAGE - Honour for Women)

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عطر آمواج اینترلود بلک ایریس (AMOUAGE – Interlude Black Iris Man)

اینترلود بلک ایریس محصول سال 2020 کشور عمان است که حجم 100 میلی‌لیتر آن حدود 18 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد. پیر نگرین بزرگ عطار این عطر است که توانست عطر پرسروصدای دیگری را با تولید آن به کارنامه‌اش اضافه کند.

ترنج، رزماری، برگ بنفشه، وانیل و عود، اسانس‌های غالب این عطر هستند که اتمسفر جدیدی با آکوردهای چوبی اینترلود بلک آیریس شکل می‌دهند. البته این محصول، نسخه‌ی به‌روزتر و همه‌پسندتری نسبت به نمونه‌ی 2012 است که بسیاری از طرفداران آن عطر را به سمت خودش کشید.

عطر آمواج اینترلود بلک ایریس (AMOUAGE - Interlude Black Iris Man)

عطر آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس V (AMOUAGE – The Library Collection Opus V)

اوپوس 5 یکی از عطرهای پرفروش از کالکشن اوپوس است که در سال 2010 به بازار آمد. برخلاف انتظاراتی که قبل از ورود این عطر به بازار از آن داشتند، اوپوس 5 رایحه‌ای ملایم و معتدل دارد که برای استفاده در 4 فصل مناسب است. همچنین این محصول آمواج یک عطر یونیسکس است که با قیمت روز 18 میلیون و 900 هزار تومان ارائه شده و اقایان و خانم‌ها، درصورت انس گرفتن با نت‌های آن، به یک اندازه می‌توانند از آن لذت ببرند.

عطر آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس V (AMOUAGE - The Library Collection Opus V)

عطر آمواج جرنی زنانه (AMOUAGE – Journey for Women)

آمواج جرنی هم مانند آنر در دو نسخه‌ی زنانه و مردانه ارائه شده اما نمونه‌ی زنانه آن بیشتر در لیست عطرهای پرفروش دیده می‌شود. طراحی شیشه‌ی این عطر دقیقا هم‌راستا با اسانس‌های جوز، هل، سدر،وانیل و تنباکو، حس شرقی و گرمی را منتقل می‌کند.

آمواج جرنی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مهمانی‌های شلوغ و پرسروصدا است تا رسالت خود را به خوبی در بین نت‌های گمراه‌کننده و تودرتوی خود به خوبی اجرا کند. این محصول 2014 آمواج با قیمت روز 18 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

عطر آمواج جرنی زنانه (AMOUAGE - Journey for Women)

عطر آمواج اپیک مردانه (AMOUAGE – Epic for Men)

2008 با معرفی اپیک، یکی از شاهکارهای آمواج در همه‌ی این سال‌ها، سال خوبی برای عاشقان دنیای عطرها بود. حجم 100 میلی‌لیتر این عطر درحال حاضر با تخفیف خوب و قیمت 13 میلیون ارائه‌شده تا انگیزه‌ای برای طرفداران اپیک باشد. راندا هممی برای خلق این عطر از مجموعه‌ای از اسانس‌های گرم از جمله هل، زیره، نعناع هندی و جوز استفاده کرد تا دنیا را با یکی از شاهکارترین رایحه‌های عربی اشنا کند.

عطر آمواج اپیک مردانه (AMOUAGE - Epic for Men)

انتهای پیام

مرتبط با : بودیسه شاپخلیفه چیمیثم عطر
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز