میم کوین محبوب فلوکی اینو سدشکنی می کند!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

فلوکی اینو یکی از میم کوین‌های محبوب بازار است که روی بلاکچین اتریوم فعالیت دارد و توانسته طی روزهای اخیر رشد خوبی را به ثبت برساند. این رشد قیمتی در کنار برخی عوامل دیگر خوش بینی زیادی را بین فعالان بازار رمزارزها ایجاد کرده است.

به گزارش کاماپرس، اخیرا پستی درباره وضعیت فلوکی در پلتفرم ایکس منتشر شده که افزایش خوش بینی معامله گران و سرمایه گذاران بازار رمزارزها را به دنبال داشت و باعث شد تا فعالان نسبت به رشد بیشتر نرخ این توکن در آینده امیدوارتر شوند. این پست توسط کاپیتان فایبین، تحلیلگر بازار رمزارزها، منتشر شد. وی در این پست توجه‌ها را به الگوی خروج پرچم صعودی در نمودار روزانه فلوکی جلب کرده و باعث افزایش خوش بینی نسبت به این میم کوین محبوب شده است. این الگو تثبیت کوتاه مدت در یک روند صعودی و سپس رشد مجدد قیمت را نشان می‌دهد. تحلیلگر در ادامه بیان کرده که این الگو یادآور یک رالی صعودی قیمتی دو تا سه برابری است.

راز آسمان پایتخت

طی چند روز اخیر فلوکی اینو توانسته رشد بالغ بر 15 درصدی را به دست آورد و خود را به محدوده قیمتی 0.000196 دلار برساند. همچنین حجم معاملات مشتقات این رمزارز با رشد 218.42 درصدی در محدوده 178.31 میلیون دلاری قرار گرفت. این داده‌ها نشان دهنده یک روند صعودی پرقدرت برای فلوکی اینو بوده که احتمالا این جریان تقویت نیز بشود. در صورتی تقویت بیشتر این جریان رقم خواهد خورد که اظهارات تحلیلگر محقق شود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز