چگونه بهترین لوستر هتل را انتخاب کنیم؟

اولویت اغلب مهمانان هر هتلی، احساس راحتی، دریافت خدمات با کیفیت و طراحی زیبا و دلنشین هتل است. به همین دلیل است که اضافه کردن یک لوستر هتل شیک و مجلل به فضای داخلی آن تاثیر چشمگیری در جلب توجه مهمانان به همراه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوستر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، انتخاب لوستر هتل مناسب برای لابی، قسمت پذیرایی، اتاق خواب مهمان، رستوران یا کافه، راه‌پله و… باعث تمایز از سایر رقبا هم می‌شود. امروزه بسیاری از تبلیغات در بستر فضای مجازی انجام می‌شود و این تصاویر باشکوه است که دل مراجعان و مهمانان را به دست می‌آورد. اما در هنگام خرید لوستر هتل به چه مواردی باید توجه کرد؟

قدم اول؛ توجه به فضا

اولین گام برای خرید لوستر، توجه به فضای مورد نظر است. چه فضایی قرار است روشن شود؟ چه قسمت‌هایی نیاز به نورپردازی دارد؟ این لوستر قرار است فضای یک پذیرایی بزرگ را روشن کند؟ و یا قرار است که یک نورپردازی کاربردی در حمام مهمان ایجاد کند؟ پرسیدن این سوال‌ها باعث می‌شود تا نیازها محدود شده و بهترین لوستر متناسب با فضا خریداری شود.

آریاک سفر

قدم دوم؛ توجه به بیننده

علاوه بر در نظر گرفتن نیازهای خود و فضای مورد نظر، باید تصورات بیننده را نیز در نظر گرفت. استفاده از لوستر در فضای مورد نظر صرفاً قصد ایجاد روشنایی را دارد؟ و یا این لوستر قرار است اولین چیزی باشد که در بدو ورود مهمان به چشم بیاید؟ در برخی از فضاها نیاز است تا مهمان سریعاً تحت تاثیر شکوه طراحی داخلی هتل قرار بگیرد و در برخی دیگر از فضاها نیاز به ایجاد حس آرامش وجود دارد. استفاده از لوستر مناسب و نورپردازی صحیح تاثیر بسزایی در هر کدام از این موقعیت‌ها دارد.

قدم سوم؛ توجه به طراحی داخلی

یک لوستر مناسب باید متناسب با طراحی داخلی هتل باشد، بهترین ویژگی طراحی را برجسته کرده و نور مورد نیاز را فراهم کند. بنابراین، استفاده از لوسترهای مدرن در یک فضای سنتی و یا بالعکس، انتخاب بسیار نادرستی است. مشاوره با یک متخصص طراحی داخلی، کمک شایانی در این زمینه خواهد بود.

قدم آخر؛ توجه به ابعاد لوستر

یک لوستر مناسب نباید آنقدر بزرگ باشد که تمام فضا را تحت‌الشعاع قرار بدهد و نه باید آنقدر کوچک باشد که اصلاً به چشم نیاید. یک راه مناسب برای انتخاب ابعاد لوستر، اندازه‌گیری طول و عرض اتاق بر اساس فوت و جمع این ابعاد به اینچ است. برای مثال، اگر ابعاد لابی هتل 20 فوت در 50 فوت است، لوستر مناسب این فضا باید قطری برابر با 70 اینچ داشته باشد.

مجموعه ایران لوستر، یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه فروش محصولات روشنایی است که بیش از 4 هزار مدل تنوع محصول دارد. تمامی محصولات از بهترین برندهای ایرانی و خارجی با خدمات قبل و پس از فروش به دست مشتریان می‌رسد و خریداران می‌توانند از مشاوره‌های تخصصی ایران لوستر بهره‌مند شود. ضمانت مرجوعی کالا و ارسال سریع از دیگر خدمات این مجموعه به شمار می‌رود.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران لوستر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز