نگاه کلی به سه میم کوین مهم

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رشد قیمتی بیت کوین باعث شده تا ارزهای دیجیتال مختلف در مدار صعودی حرکت کنند. در این میان میم کوین‌ها بین سرمایه گذاران محبوبیت بیشتری به دست آورده و باعث کسب سودهای بالایی شده‌اند. تا جاییکه میم کوین‌ها که در ابتدا به عنوان پروژه‌های سرگرم کننده آغاز به کار کردند، اکنون گزینه‌های اصلی سرمایه گذاری محسوب می‌شوند.

به گزارش کاماپرس، بعد از رشد قیمتی بیت کوین، برخی میم کوین‌‍‌ها توانایی زیادی از خود نشان داده‌اند تا جاییکه پتانسیل ارائه سود 10 برابری را دارند و می‌توانند سرمایه گذاری‌های ارزشمندی باشند. از جمله این میم کوین‌ها، داگ ویف هت، شیبا این و دوج کوین هستند.

در ادامه هر یک از این ارزهای دیجیتال مورد بررسی قرار خواهند گرفت؛

داگ ویف هت

رمزارز داگ ویف با نرخی معادل 3 دلار مورد معامله قرار می‌گیرد و توانسته بالغ بر 2 درصد رشد قیمتی را تجربه کند. تاکنون جامعه علاقه زیادی نسبت به اکوسیستم داگ نشان داده و همین مورد منجر شده تا سرمایه گذاران بیشتری مایل به دریافت آن باشند.

راز آسمان پایتخت

شیبا اینو

دومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش کل بازار که قبلا توانایی بالقوه خود را برای ایجاد بازدهی کلان سرمایه گذاری نشان داده، شیبا اینو است. هم اکنون شیبا با نرخ 0.00002579 دلار مورد معامله قرار می‌‌گیرد. این رمزارز تاکنون توانسته رشدی بالغ بر دو درصد را تجربه کند. جامعه این میم کوین تاکنون با قدرت از آن حمایت کرده و به همین دلیل رشد قیمتی گسترده آن دور از انتظار نیست. این مورد در کنار توسعه مداوم اکوسیستم باعث شده تا امکان سوددهی 10 برابری این رمزارز در آینده پیش بینی شود.

دوج کوین

اولین میم کوین بازار که دوج کوین نام دارد در حال حاضر مورد توجه سرمایه گذاران زیادی است. هم اکنون این رمزارز با قیمت 0.14 دلار معامله می‌شود و توانسته بالغ بر 0.1 درصد رشد داشته باشد. به نظر فعالان و سرمایه گذاران محبوبیت و پذیرش هر چه بیشتر این رمزارز منجر به تداوم رشد نرخ آن خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز