رونق خرید تتر با افزایش آگاهی مردم از دارایی های دیجیتال

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تتر یکی از رمزارزهای برجسته بازار است که به دلیل پشتوانه دلاری توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند؛ به همین دلیل خرید تتر همواره رونق دارد. این شرکت به تازگی با یک ارائه دهنده زیرساخت دارایی‌های دیجیتال تفاهم نامه همکاری امضا کرده تا مردم خاورمیانه را با دارایی‌های دیجیتال بیشتر آشنا کند.

کاماپرس در این گزارش اقدامات تتر برای افزایش فروش از طریق شناساندن هرچه بیشتر خود در بین مردم را تشریح کرده است.

اقدامات آموزشی

در حال حاضر مجموعه تتر به منظور گسترش آگاهی و آموزش درباره دارایی‌های دیجیتال در ترکیه و خاورمیانه، با یک ارائه دهنده برتر زیرساخت دارایی‌های دیجیتال همکاری می‌کند. این دو شرکت، یک یادداشت تفاهم امضا کرده‌اند که یک توافقنامه همکاری دو طرفه محسوب می‌شود. این توافق شرایط و اهداف کلی را در برمی‌گیرد، اما از نظر قانونی الزام‌­آور نیست. هدف هر دو شرکت، پرداختن به جنبه‌های مختلف آموزش در حوزه دارایی دیجیتال، از جمله راه حل‌های پرداخت فرامرزی، انطباق، توسعه چارچوب نظارتی و آموزش برای موسسات محلی است. به طور کلی و با این اقدام، به نظر می‌رسد که تتر قصد شناساندن بیشتر خود در بین مردم جهان را دارد. با توجه به هدف تتر و گام نهادن آن در حوزه آموزش به این منظور، چه بسا این اقدام موثر واقع شده و خرید تتر رونق پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

ترویج پذیرش ارزهای دیجیتال در پرداخت­ها

یکی از ابتکارات کلیدی مشارکت تتر با یکی از شرکت‌های ارائه دهنده زیرساخت ارزهای دیجیتال، کمپین‌های آموزشی است که برای ترویج پذیرش دارایی‌های دیجیتال مانند بیت کوین، بلاک چین و استیبل کوین‌ها یا رمزارزهای کم ریسک مانند تتر برای تسهیل پرداخت‌های بین‌­المللی طراحی شده است.

راز آسمان پایتخت

این کمپین‌ها با هدف افزایش بهره‌­وری و دسترسی استفاده از دارایی‌های دیجیتال به شیوه‌ای سازگار شکل گرفته تا منافع صاحبان مشاغل مختلف در کشورهای ترکیه، خاورمیانه و شمال آفریقا را تامین کند.

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر بیان کرده که این مجموعه از انجام این کار برای گسترش رمزارزها در مناطق آسیایی و خاورمیانه بسیار هیجان زده است.

به گفته وی، همکاری این مجموعه فقط در حوزه فناوری نبوده و این کار با هدف توانمندسازی افراد، مشاغل و موسسات مالی صورت گرفته است.

هدف از این مشارکت چیست؟

مشارکت این دو شرکت بر آموزش بازرگانان و مشاغل دیگر در مورد کاربرد علمی دارایی‌های دیجیتال مانند بیت کوین و تتر برای تراکنش‌های روزمره متمرکز است؛ چرا که با افزایش آگاهی و ترویج پذیرش ارزهای دیجیتال، هدف اصلی که نشان دادن مزایای ملموس دارایی‌های دیجیتال در عملیات مالی روزانه است، محقق خواهد شد. معمولا این نوع طرح‌ها بانک‌ها و موسسات مالی محلی و منطقه‌ای را نیز درگیر کرده و آن‌ها را با دانش و ابزارهای لازم به منظور استفاده درست از استیبل کوین‌ها و دارایی‌های دیجیتال برای مشتریانشان توانمند می‌کند.

در مجموع می‌توان گفت که بازار رمزارزها با چنین اقدامی رونق بیشتری پیدا خواهد کرد و چه بسا خرید تتر و دیگر رمزارزها افزایش پیدا کند.

خرید تتر از بهترین صرافی دیجیتال ایرانی

افرادی که آینده روشنی برای تتر می‌بینند و مایل به خرید آن هستند، بهتر است به یک درگاه معتبر مانند «کیف پول من» مراجعه کنند. در این صرافی با اطمینان کامل می­توان به معامله رمزارزها پرداخت، زیرا مسائل امنیتی به خوبی در آن رعایت شده است. افراد با خرید از این صرافی امکان بهره­‌مندی از خدمات دیگر آن را نیز خواهند داشت. در واقع افراد با خرید تتر و شرکت در ایردراپ کیف پول من امکان دریافت روزانه تتر و 50 رمزارز دیگر را دارند. البته به منظور خرید و فروش هر نوع رمزارز و شرکت در ایردراپ، ابتدا باید در کیف پول من ثبت نام کرد.

علاقه­‌مندان برای ثبت نام در این درگاه می­‌توانند به وبسایت https://kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز