احتمال 150 هزار دلاری شدن بیت کوین تا پایان امسال

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تعداد زیادی از تحلیلگران بازار رمزارزها، رکود بیت کوین بعد از رویداد هاوینگ را پیش‌­بینی کرده‌اند، اما یکی از مدیران شرکت معروف استاندارد چارترد، نسبت به بیت کوین دیدگاه خوش­‌بینانه دارد و معتقد است این امکان وجود دارد که بیت کوین تا پایان امسال به مرز 150 هزار دلاری و تا پایان سال 2025 به محدوده 200 هزار دلاری برسد. چنین پیش‌بینی‌هایی احتمالا روی افزایش سرمایه­‌گذاری و خرید بیت کوین موثر خواهد بود و افراد بیشتری را به خرید این رمزارز تشویق می‌کند.

به گزارش کاماپرس، قبل از تعیین سرنوشت چند ETF بیت کوین یا همان صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس، شرکت چند ملیتی خدمات مالی و بانکداری استاندارد چارترد، به طور جسورانه‌ای رشد چهار برابری قیمت بیت کوین را تا پایان سال جاری پیش بینی کرد. جف کندریک، رئیس تحقیقات دارایی‌های دیجیتال استاندارد چارترد نیز در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ، این پیش بینی را تایید و بیان کرده که به زودی نرخ بیت کوین تا مرز 150 هزار دلاری پیش خواهد رفت و چه بسا به زودی سرمایه‌­گذاری و خرید بیت افزایش پیدا کند.

این گزارش به بررسی این ادعا پرداخته است.

بیشتر بخوانید: 

پیش بینی کندریک بر چه اساسی است؟

کندریک در توضیح دلایل افزایش قابل توجه نرخ بیت کوین، به تایید ETF  بیت کوین و گسترش این بخش اشاره می­‌کند.

راز آسمان پایتخت

به گفته وی، احتمالا با تصویب ETF  بیت کوین، جریان ورودی سرمایه به رقم شگفت­آوری برسد.

وی این پیش بینی را براساس اتفاقاتی که برای بازار طلا بعد از تصویب و معرفی ETF  آن اتفاق افتاد، بیان کرده است و در واقع شرایط بازار طلا بعد از تصویب ETF  را مشابه شرایط کنونی کریپتو یا بازار غیرمتمرکز معامله ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است. در سال 2004 بعد از معرفی ETF  طلا، رشد تاریخی در بازار این فلز گرانبها رخ داد. زمانی که ETF  طلا گسترش زیادی پیدا کرد، قیمت این فلز گرانبها تقریبا به 4.3 برابر قبل از تصویب ETF  رسید.

چرا بیت کوین رو به صعود خواهد رفت؟

به اعتقاد این تحلیلگر، بیت کوین بعد از تصویب ETF  به یک سرمایه‌­گذاری پذیرفته شده و قابل دسترس‌تر تبدیل می‌شود و به این ترتیب، تقاضا برای این ارز دیجیتال و در نهایت قیمت آن به طور بالقوه افزایش پیدا خواهد کرد.

به گفته کندریک، با وجود رکودی که برای بیت کوین در نیمه چهارم سال میلادی گذشته رخ داد، این رمز ارز توانسته به رشد قابل توجهی دست پیدا کند. هم اکنون نرخ این ارز دیجیتال بالای 60 هزار دلار است و توانسته سرمایه زیادی را به خود جلب کند.

به نظر وی، در شرایط حاضر و با توجه به پیش‌­بینی‌های صورت گرفته، بهتر است که سرمایه­‌گذاران حداکثر 80 درصد از سرمایه خود را به طلا اختصاص دهند و حداقل 20 درصد را به بیت کوین تبدیل کنند.

خرید بیت - کاماپرس

از کجا بیت کوین بخریم؟

ایرانیانی که فرصت کنونی را برای سرمایه­‌گذاری روی بیت کوین و متنوع کردن پرتفوی یا سبد سهام خود مناسب می‌دانند، بهتر است به درگاه مناسبی برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بیت مراجعه کنند. یکی از این درگاه‌ها «کیف پول من» نام دارد که زمینه را برای خرید و فروش آسان بیت کوین با قیمت لحظه‌ای فراهم کرده است.

این صرافی دیجیتال، امکان نگهداری بلندمدت بیت کوین را فراهم و حفظ آن را نیز تضمین کرده است. معامله­‌گران بیت کوین این امکان را دارند که با ثبت نام در این درگاه و سپری کردن احراز هویت، این رمزارز را با کمترین قیمت و در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کنند. در صورت بروز مشکل در خرید و نگهداری بیت کوین، تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان برای رفع مشکلات خواهد بود.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات متنوع این درگاه می­‌توانند به وبسایت اصلی این مجموعه به آدرس اینترنتی https://kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز