احتمال رشد 12 درصدی نرخ ترون در هفته جاری

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با وجود تحولات اخیر بازار رمزارزها و شرایط رخ داده، قیمت سکه ترون توان عبور از مرز 12 سنت را پیدا نکرد. حتی این رمزارز، کاهش نرخ را هم تجربه کرد و به حمایت فوری 11 سنت رسید. اما تحت شرایطی امکان برگشت قیمتی و افزایش خرید ترون وجود دارد.

به گزارش کاماپرس، سکه ترون در اواخر ماه فوریه به مرز قیمتی 14 سنت برگشت و روند اصلاح فعلی خود را آغاز کرد. چرخه نزولی کنونی این سکه، طی یک هفته اخیر باعث شده که نرخ آن 22 درصد کم شود و به مرز 11 سنت رسید. سکه ترون چندین بار نتوانست از حمایت قوی که برایش ایجاد شده استفاده و مرز قیمتی بالاتر را تجربه کند، که این موضوع سبب افت خرید آن شد. به نظر فعالان و تحلیلگران، در صورتی که ترون بتواند محدوده حمایتی را به دست آورده و حفظ کند، فشار تقاضای از جانب خریداران برای خرید آن ایجاد خواهد شد و در واقع معامله گران واقعی به بازار این ارز دیجیتال راه پیدا خواهند کرد.  به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که خرید ترون دوباره افزایش یابد.

در این گزارش با بررسی وضعیت ترون در بازار رمزارزها، شرایط آینده این ارز دیجیتال و تصمیم­‌گیری برای خرید آن تشریح شده است.

چرا ترون نتوانسته از شرایط کنونی بازار رمزارزها استفاده کند؟

به نظر برخی تحلیلگران و کارشناسان، مشکل اصلی ترون این است که اکوسیستم آن به کندی در حال رشد بوده و مانند بیت کوین و دیگر رمزارزهای برتر جهش یا پیشروی سریع ندارد. تعداد کمی از فعالان حوزه رمزارزی به این شبکه ملحق شده‌اند، اما در مقابل، سولانا، رقیب ترون، خود را به عنوان یک شرکت کننده برجسته در بخش‌های حیاتی مانند دکس و ارز میم تثبیت کرده است و توانسته نظر علاقمندان به میم کوین را به دست آورد.؛ با این وجود، اگر شبکه ترون بتواند از حالت کندی دربیاید و اندکی توسعه پیدا کند، شرایط برای خرید بیشتر آن فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ترون قابلیت جذب سرمایه­‌گذاران بیشتر را دارد؟

اینتو دبلاک به عنوان یک شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، نشان داده که اخیرا بالغ بر 100 میلیون آدرس کیف پول رمزارزی، این ارز دیجیتال را نگهداری می‌کنند. این موضوع نقطه عطفی درباره پذیرش و رشد شبکه‌ای قابل توجه برای ترون است. در واقع چنین آماری حاکی از آن است که اعتماد و سودمندی در فناوری بلاک چین ترون روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

خرید ترون از یک درگاه امن و معتبر داخلی

در صورتی که با بازار رمزارزها آشنایی دارید و با توجه به موارد ذکر شده نسبت به آینده ترون امیدوار هستید، می‌توانید برای معامله این رمزارز تصمیم­‌گیری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و رصد وضعیت ترون بهتر است به یک درگاه و صرافی دیجیتال معتبر مانند «کیف پول من» مراجعه کنید. کیف پول من، نخستین سامانه نگهداری رمزارزهای پیشگام در کشور است که با سبک و استانداردهای جدید، شرایط را برای سرویس‌های نگهداری رمزارزهای الکترونیک افراد حقیقی و حقوقی فراهم کرده و توانسته نظر فعالان زیادی را به خود جلب کند.

گذشته از کسب اطلاعات از درگاه امن کیف پول من، امکان خرید ترون به هر میزان از طریق این بستر وجود دارد. افرادی که مایل به خرید رمزارز مذکور از طریق این درگاه هستند، باید در این مجموعه ثبت نام کنند و احراز هویت شوند. کاربران از طریق ثبت نام در کیف پول من و دعوت دوستان خود از طریق لینک زیرمجموعه گیری، 20 درصد از کارمزد معاملات را به صورت دائمی هدیه خواهند گرفت. این مجموعه، گذشته از ارائه قیمت دقیق ترون و فراهم کردن بستری برای معامله آن، نظرات کاربران خود را نیز در اختیار مشتریان و تازه واردان قرار می‌دهد تا آنان با آسودگی خاطر نسبت به ثبت نام در این درگاه اقدام کنند.

افرادی که در سایت کیف پول من حساب دارند و تمایل به برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه دارند، می‌­توانند به وبسایت این مجموعه به نشانی https://kifpool.me/ مراجعه کنند و با کلیک روی گزینه تماس با ما، با وارد کردن اطلاعات شخصی و شماره تماس خود، موضوع مورد نظر خود را با کارشناسان این درگاه در میان بگذارند. همچنین امکان ارتباط با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تلفن 02191306781 یا مراجعه حضوری به دفاتر کیف پول من وجود دارد. علاقه­‌مندان از طریق آدرس ایمیل کیف پول من به نشانی info@kifpool.me نیز می‌توانند سوالات و نظرات و مشکلات خود را با متخصصان این مجموعه در میان بگذارند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز