همه چیز درباره جک ایکس 8 ؛ جدیدترین شاسی بلند چینی + قیمت

مشخصات جک ایکس ۸ جدید + قیمت-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

جک ایکس 8 پلاگین هیبریدی – JAC X8 PHEV یک شاسی بلند بزرگ سه ردیفه است که به تازگی در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد.

به گزارش کاماپرس، با توجه به اینکه کی ام سی K7 از خانواده کرمان موتور خارج شده و جای یک شاسی بلند بزرگ در این خانواده خالی است، به نظر می‌رسد جک ایکس 8 پلاگین هیبریدی برای واردات به ایران در قامت محصول جدید کرمان موتور شانس بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی جک ایکس ۸ پلاگین هیبریدی

کی ام سی X8 هیبریدی به یک پیشرانه ۴ سیلندر توربو شارژی مجهز است و می‌تواند ۱۸۴ اسب بخار قدرت را در دور موتور ۵۵۰۰ و حدود ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را در دور موتور ۱۸۰۰ تا ۳۵۰۰ تولید کند. به این مجموعه یک موتور برقی آهنربای سنکرون دائمی اضافه شده تا قدرت را از طریق گیربکس اتوماتیک DHT راهی چرخ‌های جلو کند.

راز آسمان پایتخت

شتاب صفر تا صد جک X8 پلاگین هیبریدی کمتر از ۱۰ ثانیه طول می‌کشد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 190 کیلیومتر بر ساعت است. مصرف سوخت این خودرو روی حالت ترکیبی از ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر هم کمتر می‌شود. با استفاده از ‌باتری‌های ۱۹ کیلووات ساعتی در جک ایکس ۸ پلاگین هیبریدی شعاع حرکت این خودرو در حالت تمام برقی نزدیک به ۹۰ کیلومتر و در حالت هیبریدی حدود ۱۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

امکانات جک ایکس 8 هیبریدی

از مهمترین آپشن‌ها و امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی جک ایکس ۸ پلاگین هیبریدی می‌توان به فرمان برقی، رینگ‌های ۱۹ اینچی، ۶ ایربگ، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سانروف، سنسور پارک در سپر عقب و جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل اتوماتیک، مولتی مدیا و کلاستر دیجیتال، شارژر وایرلس، صندلی‌های برقی و نور بالای اتوماتیک اشاره کرد.

مشخصات ظاهری جک ایکس 8

جک ایکس ۸ پلاگین هیبریدی ۴۸۲۵ میلی‌متر طول، ۱۸۷۰ میلی‌متر عرض و ۱۷۵۸ میلی‌متر ارتفاع دارد. فاصله محورها نیز ۲۸۳۰ میلی‌متر ثبت شده است. وزن خالص این خودرو نزدیک به ۱۶۰۰ کیلوگرم بوده و باک آن هم ظرفیت حمل ۵۸ لیتر بنزین را دارد. استفاده از چراغ‌های ال ای دی در کنار رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید، سقف و ستون دو رنگ و رنگ سبز جدید از جذاب‌ترین فاکتورهای ظاهری در طراحی جک ایکس پلاگین هیبریدی به شمار می‌روند.

قیمت جک ایکس ۸ پلاگین هیبریدی

با توجه به اینکه کی ام سی ایکس ۸ پلاگین هیبریدی برای اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن به روی صحنه آمده در حال حاضر قیمت رسمی آن مشخص نیست اما می‌توان حدس زد که قیمت آن حدود 20 تا 30 هزار دلار باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز