خرید سولانا در حال حاضر منطقی به نظر می‌ رسد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سولانا از اواسط اسفند 1402 بسیار قدرتمند ظاهر شده اما روند معاملات آن چندان قابل توجه نبوده است. قیمت این ارز دیجیتال در یک محدوده باریکی گیر افتاده که این مورد کم شدن نوسانات را نشان می‌دهد. در کل وضعیت سولانا حاکی از آن است که قیمت این رمزارز بر احساسات صعودی که قبل از هاوینگ بیت کوین وجود دارد، چندان موثر نبوده است.

به گزارش کاماپرس، پس از آنکه سولانا دو بار پیوسته نتوانست از مرز 200 دلاری فراتر برود، قیمت آن در مدار نزولی قرار گرفت و پایین محدود حمایتی ثبات پیدا کرد. با وجود تلاش‌های مداوم خریداران قیمت نتوانسته از مرز حمایتی به مقاومتی برود. این مورد احتمالا نگرانی‌هایی را در مورد روند بعدی قیمت این ارز دیجیتال ایجاد خواهد کرد، زیرا به نظر فروشندگان به محدوده حمایتی قیمت بسنده کرده‌اند.

قیمت سولانا از اواسط اسفندماه قدرت زیادی نشان داد اما عملکرد ضعیف آن در فروردین ماه تا حدی به ناامیدی طرفداران آن دامن زد. هم اکنون حجم معاملات این رمزارز در محدوده مناسبی قرار گرفته که مشارکت خوب معامله گران این ارز دیجیتال را نشان می‌دهد و می‌تواند روی صعودی قیمتی این رمزارز اثر زیادی داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

بررسی وضعیت سولانا از منظر تحلیل تکنیکال

از منظر تحلیل تکنیکال وضعیت بازار این ارز دیجیتال فعلا خنثی بوده و شاید در روزهای آینده در مدار صعودی قرار بگیرد. هم اکنون شاخص آر اس آی در شرایط افقی قرار گرفته اما شاخص مکدی یک سیگنال صعودی را نشان می‌دهد. قبل از شروع صعود، این امکان وجود دارد که افت قیمتی بیشتری رخ بدهد و حتی تا محدوده کمتر از 165 دلار قرار بگیرد. احتمالا این محدوده قیمتی فرصت خوبی برای خرید رمزارز مذکور باشد، زیرا احتمالا بازارها بعد از نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین در مدار صعودی قرار خواهند گرفت و در این زمان است که قیمت ارز دیجیتال مذکور احتمالا در بالای مرز 200 دلاری ثابت شود.

با این وجود خریداران به منظور رسیدن به سطوح بالاتر از 250 دلار باید همانند گذشته قدرت خود را حفظ کنند تا بتوانند برای تست دیگر اهداف قیمتی آماده شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز