گسترش خدمات مشاوره کسب و کار شرکت اسپادان در خاورمیانه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مشاور کسب و کار شرکت آرمان نگار اسپادان گفت: در حال حاضر شرکت دانیو به عنوان شرکت جانبی اسپادانا در بخش خدمات مشاوره فروش و بازاریابی وارد عرصه بین‌المللی شده‌ است.

احسان نورزاد مقدم مشاور کسب و کار شرکت آرمان‌نگار اسپادان در گفت‌وگو با کاماپرس با بیان اینکه کمک به کسب و کارها برای ایجاد بهره وری از مهمترین اهداف شرکت‌های کسب‌و‌کاری است، گفت: افزایش ظرفیت تولید کارخانه‌ها در نتیجه توسعه توان نیروی انسانی ممکن است، اما این موضوع نیازمند بازنگری در ساختارهاست.

وی افزود: در واقع شرکت‌های مشاوره کسب‌و‌کار با کمک به ظرفیت تولیدی کارخانه منجر به افزایش حاشیه سود شرکت‌ها می‌شوند. این موضوع از طریق اصلاح فرایندهای تولید بدون هزینه جدید امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مشاور کسب و کار شرکت آرمان نگار اسپادان با تاکید بر اینکه در حوزه منابع سازمانی شرکت‌ها با اصلاح ساختار سازمانی و حقوق و دستمزد می‌توانند راحت‌تر به اهداف خود برسند، تصریح کرد: شرکت‌های مشاوره ضمن ارائه راهکار برای بهره‌وری نیروی انسانی، می‌توانند به جانشین پروری در شرکت‌ها کمک کنند.

به گفته نورزاد مقدم، در شرکت تجاری دانیو که 5 سال است در حوزه بازاریابی و فروش فعالیت دارد. خدماتی ارائه می‌دهد تا شرکت‌ها در مدت 7 ماه به رشد فروش پایدار برسند.

مشاور کسب و کار شرکت آرمان‌نگار اسپادان با تاکید بر اینکه شرکت دانیو به ارائه خدمات مشاوره بین‌المللی ورود کرده‌ است، گفت: با یک شرکت در ترکیه که در حوزه غلات فعالیت دارد همکاری جدیدی را آغاز کرده‌‌ایم. قرارداد با این شرکت در راستای تقویت بازاریابی و افزایش فروش گندم است.

نورزاد مقدم با اشاره به اینکه دانیو به دنبال ارائه خدمات مشاوره به کشورهای حوزه خلیج فارس است، اظهار کرد: در حال حاضر شرکت‌های ایرانی که قصد ورود به بازار کشورهای همسایه را دارند می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای در راستای فروش بیشتر محصولات خود استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرمان نگار اسپادان
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز