پرفروش ترین شارژر فندکی در بازار کدام است؟ + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شارژر فندکی یکی از شارژرهای پرکاربرد برای افراد است که پرفروش‌ترین مدل‌های آن کمتر از 1 میلیون قیمت داشته و حداقل دو پورت یو اس بی آ و سی را دارند. این محصولات برای شارژ کردن گوشی و تبلت مناسب بوده و ولتاژهای ورودی و خروجی مختلفی را ارائه می‌دهند که با توجه به نیاز خود می‌توان بهترین آن‌ها را انتخاب کرد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین شارژرهای فندکی در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و هر یک را بررسی می‌کند.

شارژر فندکی انکر با مدل A2727 Powerdrive2 Alloy

این شارژر فندکی با ولتاژ ورودی 12 ولتی و ولتاژ خروجی 24 ولتی ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 350 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول شدت جریان خروجی 1.5 آمپر مخصوص موبایل و 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل یا 4.8 آمپر مخصوص تبلت را عرضه می‌کند. تعداد درگاه خروجی نیز در این مدل 2 عدد است.

این شارژر فندکی با ابعاد 43 در 25 در 25 میلی متری طراحی شده و کاربردی ساده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

شارژر فندکی باسئوس با مدل CCKX

این شارژر فندکی با توان 65 واتی عرضه شده و با قیمت 999 هزار تومان فروخته می‌شود. این مدل 30 گرم وزن داشته و برای موبایل مناسب است. جنس این محصول آلومینیوم با PC و ABS بوده و ولتاژ ورودی آن DC12-24V در نظر گرفته می‌شود. این محصول با دو عدد درگاه خروجی در اختیار کاربران قرار گرفته و شدت جریان خروجی آن 1.5 آمپر مخصوص موبایل است.

شدت جریان خروجی 3.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل بوده و 2.5 آمپر نیز مخصوص موبایل و تبلت در نظر گرفته می‌شود. همچنین شدت جریان خروجی 4.4 آمپر مخصوص موبایل و 5.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل نیز در آن وجود دارد.

شارژر فندکی سامسونگ با مدل Duo EP-L4020

این شارژر فندکی با توان 40 واتی ارائه شده و دارای دو درگاه خروجی است که با قیمت 1 میلیون و 47 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول 36.5 گرم وزن داشته و برای تبلت و موبایل انتخابی مناسب به حساب می‌آید. همچنین این شارژر فندکی ولتاژ ورودی 12 ولتی را ارائه می‌دهد.

این محصول بدون کابل همراه عرضه شده و امکان شارژ کردن دو دستگاه به طور همزمان را دارد. ابعاد این مدل 80 در 34 در 26 بوده و درگاه‌های ارتباطی آن یو اس بی تایپ آ و سی هستند.

شارژر فندکی مک دودو با مدل CC-6810 PD

این شارژر فندکی دارای توان 30 واتی بوده و با قیمت 625 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ولتاژهای خروجی 5 و 9 و 12 و 15 و 20 ولتی داشته و شدت جریان‌های خروجی آن نیز متفاوت هستند که برای گوشی و تبلت مناسب در نظر گرفته می‌شوند.

این شارژر فندکی بیش از 12 تکنولوژی امنیتی برای مراقبت از باتری و گوشی را به کار برده و نمایشگر دیجیتال نیز دارد. این محصول 30 گرمی سرعت شارژ بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شارژر فندکی استوریا با مدل ST-AC01

این شارژر فندکی با حداکثر توان خروجی 38 واتی ارائه شده و 385 هزار تومان قیمت دارد. تعداد درگاه خروجی در این مدل دو عدد بوده و استفاده از آن برای تبلت و موبایل مناسب است. همچنین این مدل از فناوری‌های شارژ سریع استفاده کرده و محصولی مناسب برای شارژ کردن سریع به حساب می‌آید. این شارژر فندکی با رنگ سفید و مشکی در بازار موجود بوده و امکان استفاده از پورت‌های یو اس بی تایپ سی و آ را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی لندکالاتیکمقداد آی تی
دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز