با 30 میلیون تبلت اپل بخریم یا سامسونگ؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای انتخاب بین تبلت اپل و سامسونگ قبل از هر چیز باید به نیاز خود و سلیقه‌ای که داریم توجه کرد. مواردی مانند کیفیت صفحه نمایش و سایز آن، کاربرد عمومی، طراحی یا گیمینگ آن، کیفیت دوربین و سیمکارت خور بودن یا نبودن از جمله موارد مهمی هستند که در انتخاب بهترین گزینه برای هر فرد دخیل هستند.

کاماپرس در این گزارش تبلت‌هایی که با 30 میلیون تومان می‌توان از برند اپل و سامسونگ خریداری کرد را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

تبلت اپل با مدل iPad Air 5th Generation Wi-Fi (2022)

این تبلت اپل با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه شده و رنگ بندی بسیار متنوعی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. این محصول سایز صفحه نمایش 10.9 اینچی داشته و ظرفیت باتری آن 28.6 وات بر ساعت است. همچنین این تبلت اپل دوربین سلفی و اصلی 12 مگاپیکسلی داشته و نرخ به روز رسانی تصویر در آن 60 هرتز در نظر گرفته می‌شود.

این محصول 461 گرم وزن داشته و از 8 هسته پردازشگر بهره می‌برد. همچنین نوع سیستم عامل این مدل آی پد او اس بوده و از سیمکارت پشتیبانی نمی‌کند. جنس بدنه در این محصول آلومینیوم در نظر گرفته شده و با دامنه رنگی بالایی (P3) عرضه شده که آن را انتخابی مناسب برای طراحی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

تبلت اپل با مدل iPad 10th Gen (2022) Wi-Fi

تبلت دیگری که مربوط به برند اپل بوده و با قیمت حدودی 30 میلیون تومان می‌توان آن را خرید، با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی عرضه شده است. این محصول سایز صفحه نمایش 10.9 اینچی داشته و ظرفیت باتری 7606 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌دهد. همچنین این محصول 477 گرم وزن داشته و از نوع سیستم عامل آی پد او اس کمک می‌گیرد.

این تبلت اپل امکان استفاده از سیمکارت را نداشته و رزولوشن 2360 در 1640 پیکسلی دارد. همچنین این مدل دوربین سلفی و اصلی 12 مگاپیکسلی داشته و از قلبم لمسی نسل اول پشتیبانی می‌کند. این تبلت اپل قابلیت تشخیص چهره و لبخند را داشته و شیشه صفحه نمایش آن ضد خش است.

تبلت سامسونگ با مدل Galaxy Tab S9 FE Plus

این تبلت با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی طراحی شده و سایز صفحه نمایش 12.4 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول که ظرفیت باتری 10090 میلی آمپر ساعتی دارد، از سیمکارت پشتیبانی کرده و وزن آن 627 گرم است. این تبلت سامسونگ همراه با قلم به فروش می‌رسد و کیفیت دو دوربین پشت آن 8 مگاپیکسل بوده، کیفیت دوربین سلفی آن 12 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

این تبلت از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کرده و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 45 واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این مدل در برابر رطوبت و گرد و خاک مقاومت بالایی داشته و رزولوشن 2560 در 1600 دارد.

تبلت سامسونگ با مدل Galaxy Tab S9 FE ویتنام

این تبلت سامسونگ با سایز صفحه نمایش 10.9 اینچی طراحی شده و ظرفیت باتری 8000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این مدل از تبلت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی داشته و 523 گرم وزن دارد. همچنین این مدل بدون سیمکارت بوده و همراه با قلم ارائه شده است.

این تبلت سامسونگ نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتزی داشته و کیفیت دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب 8 و 12 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این محصول از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کرده و قابلیت شارژ سریع 45 واتی را ارائه می‌دهد. همچنین این مدل مقاومت نسبتا خوبی در برابر رطوبت و گرد و خاک داشته و محصولی 8 هسته‌ای به حساب می‌آید.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلتکنولایفدیجی کالادیجی لندسامسونگ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز