توسعه فعالیت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد در حوزه نفت و گاز

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدیر بخش سایت و عملیات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) مطرح کرد: با توجه به قدمت صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بازرسی و کنترل کیفیت تجهیزات، سبب افزایش اطمینان از سلامت و کارکرد تجهیزات و در نهایت عدم توقف ناخواسته و افزایش زمان سرویس دهی تجهیزات خواهد شد.

حسین کهتری در حاشیه نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی ۱۴۰۳در گفت‌وگو با خبرنگار کاماپرس با بیان اینکه بازرسی و کنترل کیفیت تجهیزات حوزه نفت گاز و پتروشیمی تضمین کننده کارکرد مفید تجهیزات در زمان تولید است، گفت: در بخش بازرسی سایت و عملیات، خدمات بازرسی در حین سرویس و همچنین بازرسی در زمان تعمیرات اساسی به مشتریان این حوزه ارائه می‌شود. این شرکت با تکیه بر پرسنل مجرب و متخصص خود همراه با تیم کارفرما خدمات تخصصی در زمینه بازرسی فنی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: از دیگر خدمات این بخش می‌توان به انجام بازرسی و آزمون‌های غیر مخرب متداول و پیشرفته اشاره کرد. با برنامه ریزی انجام شده در خصوص خرید و تکمیل تجهیزات بازرسی‌های نوین در این حوزه، امکان ارائه خدمات بازرسی در حین سرویس تجهیزات با آخرین متد بازرسی‌های نوین قابل انجام است.

راز آسمان پایتخت

مدیر بخش سایت و عملیات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، با بیان اینکه این مجموعه از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را با تمرکز بر بازرسی خودرو و مخازن و دیگ‌های بخار آغاز کرده است، اظهار کرد: در دو سال گذشته با تغییر در ساختار سازمانی و اخذ تاییدیه‌های لازم ، تمرکز ویژه‌ای بر ارائه خدمات بازرسی در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی داشته‌ایم. همچنین تاکنون پروژه‌های بزرگ و ویژه‌ای را نیز در این حوزه اخذ کرده‌ایم.

کهتری افزود: از دیگر خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می‌توان به بازرسی کالا در بخش گمرکات و ارائه تأییدیه‌های لازم در این حوزه اشاره کرد. حجم زیادی از این خدمات به بازرگانان حوزه واردات و صادرات کالا ارائه می‌شود.

او در خصوص بخش بازرسی صنعتی شرکت ISQI تصریح کرد: در این بخش، بازرسی تجهیزات در زمان ساخت و نصب به کارفرمایان نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین سایر صنایع از جمله پالایشی، فولادی و نیروگاهی نیز ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه بازرسی در زمان اورهال پالایشگاه تهران، بازرسی ساخت و نصب تجهیزات پتروشیمی صدف و بازرسی‌های نوین مناطق نفت خیز جنوب از نمونه پروژه های این شرکت بوده است، اظهار کرد: حضور در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی فرصت مناسبی است تا مشتریان این حوزه از نزدیک با خدمات شرکت آشنا شده و از ظرفیت و پتانسیل موجود استفاده کنند.

مدیر بخش سایت و عملیات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تصریح کرد: با توجه به تکمیل تجهیزات بازرسی و آزمون‌های غیرمخرب پیشرفته در آینده نزدیک این شرکت از مجموعه‌های مطرح و سرآمد در ایران و منطقه خواهد شد. همچنین بخش کنترل خوردگی نیز با ارائه خدمات به مشتریان خود سهم بسزایی در تکمیل سبد خدمات بازرسی این شرکت دارد.

او تاکید کرد: بازرسی انواع جرثقیل‌ها از دیگر خدمات این شرکت است که مطابق دستورالعمل‌های بین‌المللی و سازمان ملی استاندارد ایران انجام و گواهینامه سلامت صادر می‌شود.

کهتری در پایان با بیان اینکه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران همواره به توسعه خدمات بازرسی می‌اندیشد، افزود: به‌زودی شاهد اخبار خوبی در زمینه خدمات بازرسی خودرو و بازرسی‌های تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین دیگر حوزه‌های مرتبط خواهیم بود.

انتهای پیام

ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز