آغاز برگزاری نمایشگاه نفت ، گاز و پتروشیمی 1403 از فردا + لیست شرکت کنندگان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی 1403 فردا 19 اردیبهشت ماه آغاز به‌کار می‌کند و تا 4 روز ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی 1403 حدود 1750 شرکت داخلی و  خارجی ثبت نام کرده‌اند. 250 شرکت خارجی از ۱۲ کشور شامل چین، المان، روسیه، کانادا، هند، فرانسه، ژاپن، آرژانتین، بلاروس و… حضور پیدا کرده‌اند.

همچنین فضای اختصاصی این نمایشگاه در سال جاری ۵ هزار متر مربع است. ۸۰ شرکت دانش بنیان، ۶۴ شرکت استارتاپی و ۲۳ دانشگاه در نمایشگاه این دوره ثبت نام کرده‌اند.

در این نمایشگاه حدود 19 سالن به کالاهای مختلف اختصاص داده شده‌است. به طوری که در سالن شماره 5 صنایع وابسته به فولاد، لوله ورق، شیرالات و شرکت ملی گاز حضور دارند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

در سالن شماره 6 شرکت‌های سازنده تجهیزات صنعتی و در سالن شماره 7 تولیدکنندگان کالا و تجهیزات صنعت نفت و ماشین آلات دوار مستقر می‌شوند.

در سالن شماره 8 و 9 وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و صنایع بالادستی نفت حضور خواهند‌ داشت. در سالن‌های شماره 10 و 11 شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و پارک‌های علم و فناوری و در سالن شماره 18 شرکت‌های تولیدکننده سایر محصولات و خدمات مستقر می‌شوند.

در سالن‌های شماره 31a  و سالن شماره 31 b سازندگان تجهیزات صنعت نفت فعال خواهند‌شد. سالن 35 به شرکت‌ها و نمایندگی‌های خارجی و سالن 38 به شرکت‌های خارجی و پاویون‌های خارجی اختصاص داده شده‌ است.

همچنین سالن‌های سالن 38 a و b شرکت‌های تولیدکننده عایق، رنگ و پوشش، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و صنایع وابسته حضور خواهند‌ داشت.

در سالن شماره 40 شرکت‌های حوزه برق، الکترونیک و ابزار دقیق مستقر می‌شوند. در سالن شماره 41 نیز شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی غرفه خواهند‌داشت.

در سالن‌های شماره 44 یک و دو نیز شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات فرایندی و مکانیکی، همچنین شرکت ها و نمایندگی‌های خارجی در این حوزه حضور دارند.

برگزاری بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی 1403 تا روز شنبه 22 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران ادامه دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایرانشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز