آغاز به کار نمایشگاه اینوتکس 2024 + جزییات

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اینوتکس ۲۰۲۴با حضور ۴۵۰ شرکت نوآور و فناور و ۱۵۰ سرمایه‌گذار از امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت در پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرد.

به گزارش کاماپرس، سرمایه‌گذاری و ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی با استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها، مشارکت و همکاری بین شرکت‌های فناور داخلی و بین‌المللی و گفت‌وگو و شبکه‌سازی بین فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری برخی از اهدافی است که در این نمایشگاه دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نمایشگاه INOTEX همچنین تلاش دارد، علاوه بر معرفی فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان را به تولیدکنندگان متصل کرده و سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری و استارت‌آپ‌ آشنا کند.

راز آسمان پایتخت

سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس با حضور ۴۵۰ شرکت فناور و نوآور، بیش از ۱۵۰ سرمایه‌گذار، ۴۰۰ جلسه بی تو بی و بیش از ۲۰ رویداد از جمله رویداد استیج اینوتکس برای سخنرانی‌های این حوزه، ایستگاه آینده برای مرور روندهای رو به رشد فناوری‌های جدید، کافه سرمایه یا همان جلسات B2B، تامین مالی جمعی یا کرادفاندینگ، ایستگاه کار با هدف معرفی فرصت‌های شغلی زیست‌بوم فناوری و نوآوری، رویداد صدف جابمیت برای به نمایش گذاشتن فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و پاویون مشاوران با حضور بیش از ۴۰ مشاوره و منتور متخصص برای کمک به رفع مسائل کسب و کار و توسعه ایده‌های استارت‌آپی برگزار می‌شود.

اینوتکس ۲۰۲۴ تا جمعه 24 اردیبهشت در محل پارک فناوری پردیس ادامه دارد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز