جزییات برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2024 (اردیبهشت 1403)

سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس با شعار «زیست بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» از 18 تا 21 اردیبهشت 1403 در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، با اعلام روابط عمومی اینوتکس، این نمایشگاه با هدف ایجاد محیطی مناسب برای گردهمایی کارآفرینان و صاحبنظران حوزه‌های فناوری و به دنبال افزایش سینرژی حاصل از این شبکه سازی برگزار می‌شود.

رویکرد این نمایشگاه بررسی آخرین ترندهای نوآوری و فناوری در کشور و جهان است که بنابر گزارشات علمی این ترندها به 3 دسته کلیدی هوشمندسازی، دیجیتال و توسعه پایدار تقسیم می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

در همین رابطه، دبیر نمایشگاه اینوتکس، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس به عنوان محلی برای گردهمایی فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور زیر یک سقف، به صورت سالانه میزبان استارتاپ‌‌ها، شرکت‌‌های دانش ­بنیان و علاق­مندان به حوزه نوآوری خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

به گفته وی، این رویداد فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط بین صاحبان ایده با سرمایه گذاران، صنایع با شرکت‌های دانش بنیان، بیان چالش‌ها و دغدغه‌های کارآفرینان و همچنین شبکه سازی با فعالان حوزه نوآوری و فناوری کشور محسوب می‌شود.

گفتنی است، استیج اینوتکس با برگزاری سخنرانی و پنل‌های تخصصی، معرکه اینوتکس به عنوان اولین پلتفرم نشر ایده‌های ناب، اینوتکس پیچ با هدف ایجاد رقابت بین استارتاپ‌ها، کافه سرمایه، ریورس پیچ با هدف ارایه نیازهای فناورانه، پلتفرم جذب سرمایه به روش تامین مالی جمعی، ریسرچ پیچ به عنوان جشنواره پژوهش‌های کاربردی مساله محور، ایستگاه کار برای ارایه فرصت‌های شغلی و مشاوره برخی از بخش‌ها و رویدادهای جانبی این جشنواره را شامل می‌شوند.

اینوتکس 2024 با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت فناور و نوآور، 150 سرمایه گذار، 400 جلسه بی تو بی غرفه‌ و ۲۴ رویداد جانبی، بزرگ‌ترین گردهمایی در زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور بوده و به دنبال تحقق اهداف شبکه‌سازی، همکاری و سرمایه‌گذاری در این زیست‌بوم است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز