گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در نمایشگاه اینوتکس شرکت می کند

لست سکند

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک تولیدکننده لوازم خانگی در کشور، در نمایشگاه اینوتکس شرکت می‌کند. این شرکت در چهار رویداد جانبی ریورس پیچ، جی فروم، استیج و سخنرانی این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس انتخاب الکترونیک صاحب برندهای اسنوا، دوو، بست و انتخاب الکترونیک است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس از 19 اردیبهشت ماه شروع و تا 22 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. مکان برگزاری نمایشگاه پارک فناوری پردیس است. اینوتکس نه تنها بزرگ‌ترین رویداد نوآوری و فناوری کشور است، بلکه تبدیل به بزرگ‌ترین اجتماع شرکت‌های نوآور و نوپا در در جنوب غرب آسیا شده است. هر ساله بیش از 70 هزار نفر از این نمایشگاه به‌صورت حضوری و مجازی بازدید می‌کنند. 400 مجموعه و شرکت در نمایشگاه اینوتکس 1402 حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دکتر محمد عابدی، مدیر برند کارفرمایی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در گفت‌وگو با کاماپرس اظهار کرد که حمایت از خلاقیت و نوآوری از مولفه های اصلی ای وی پی انتخاب الکترونیک است که طی سال‌های گذشته آن را به شیوه‌های مختلف به انجام رسانده است. از جمله اقداماتی که در این راستا انجام شده می‌توان به تأسیس مرکز  تکنولوژی و کارخانه نوآوری اسنواتک  در دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی شریف، تأسیس مراکز تحقیقاتی، تأسیس دانشگاه انتخاب، صندوق سرمایه‌گذاری ریسک پذیر اسنوا ونچرز و تأسیس شرکت اسمارت بوم در حوزه اینترنت اشیا اشاره کرد. تمامی این تأسیسات در غرفه شهر انتخاب در نمایشگاه اینوتکس معرفی خواهند شد.

محمد عابدی اعلام کرد که اهمیت ویژه انتخاب الکترونیک به بحث تحقیق و توسعه باعث شده تا این شرکت حامی ویژه نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس باشد و از این طرق زیست بوم فناوری و نوآوری شهر 18 هزار نفری انتخاب الکترونیک بیشتر معرفی شود. به گفته مدیر برند انتخاب الکترونیک افراد می‌توانند از طریق سامانه ایده‌یابی اپن اسنو، صندوق اسنوا ونچرز و دریافت شهروندی افتخاری انتخاب الکترونیک در نمایشگاه به این شهر بپیوندند. افرادی که عنوان شهروند افتخاری را دریافت می‌کنند از خدماتی همانند ارتباط با مراکز علمی تحقیقاتی و طراحی مسیر شغلی آینده بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوابستدووگروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز