حضور 500 شرکت در نمایشگاه اینوتکس 2024

مسئول برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) با بیان اینکه از محصولات نوآورانه در حاشیه نمایشگاه امسال رونمایی می‌شود، گفت: برای حضور در این دوره حدود 500 شرکت اعلام آمادگی کرده‌اند.

سجاد رجبی در گفت‌وگو با کاماپرس با بیان اینکه نمایشگاه اینوتکس امسال نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش ظرفیت پیدا کرده‌ است، گفت: تاکنون 500 شرکت برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند. این شرکت‌ها از حوزه استارتاپ‌ها، دانش‌بنیان‌ها، صندوق‌های خطرپذیر، شرکت‌های صنعتی، مراکز نوآوری، شتاب دنده‌ها و … هستند.

وی افزود: سال گذشته حدود 100 هزار نفر از نمایشگاه اینوتکس بازدید کرده بود و با توجه به اینکه امسال برنامه‌های جذابی در حاشیه نمایشگاه داریم. پیش‌بینی می‌شود حدود 150 هزار نفر بازدید کننده داشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه در این دوره استیج اینوتکس، ایستگاه آینده و فرمول حکمرانی در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود، گفت: در بخش استیج به مسائل پیشروی استارتاپ‌ها، در ایستگاه آینده تصاویری از 10 سال آینده شرکت‌ها و در بخش حکمرانی مسائل مربوط به قانونگذاری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

رجبی با تاکید بر اینکه سال گذشته 30 شرکت خارجی در نمایشگاه حضور داشتند، گفت: مذاکره برای حضور هیات‌های خارجی در نمایشگاه در حال انجام است. تاکنون حضور هیات‌هایی از کشورهای قزاقستان، الجزایر، روسیه، هند و آفریقا قطعی شده‌ است.

بیشتر بخوانید:

او با نگاهی به برنامه های جانبی نمایشگاه این دوره اظهار کرد: بخش پیشگامان یکی از برنامه‌های حاشیه این نمایشگاه بوده که طی آن از محصولاتی که برای نخستین بار ارائه شده، رونمایی می‌شود. همچنین بخش تجربه نوآوری برگزار و از محصولاتی که در حال حاضر وجود دارند اما هنوز وارد بازار نشده‌اند رونمایی می‌شود.

مسئول برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس با بیان اینکه بخش تامین مالی از طریق کافه سرمایه تعریف شده‌ است، اظهار کرد: همچنین بخشی با عنوان ایستگاه کار برای اشتغالزایی شرکت‌ها طراحی شده‌ است. در این بخش رزومه افراد جویای کار و درخواست شرکت‌ها برای جذب نیرو استخراج خواهد‌شد. در این راستا جلسات مشترکی با طرفین در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود.

نمایشگاه اینوتکس 2024 از 18 تا 21 اردیبهشت در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز