حضور دوبرابری شرکت های خارجی در نمایشگاه نفت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدیرعامل شرکت ملی نفت با بیان اینکه هیچگاه بخش خصوصی به این میزان به پروژه‌های صنعت نفت دسترسی نداشته‌ است، گفت: در حال حاضر نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی نشان می‌دهد که حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه دو برابر شده است.

به گزارش کاماپرس، محسن خجسته مهر در حاشیه بیست و همشتمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی با بیان اینکه ۵۰ درصد رشد اقتصادی کشور وابسته به نفت است، گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از کالاهای مورد نیاز صنعت نفت در داخل کشور تولید می‌شود. همچنین دانش فنی مورد استفاده در صنعت نفت کشور ۱۰۰ درصد داخلی است.

بیشتر بخوانید:

او با تاکید بر اینکه حدود ۷۰۰ حلقه چاه نفت در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار داده شده‌است، افزود: هیچگاه بخش خصوصی به این میزان به پروژه‌های صنعت نفت دسترسی نداشته‌اند.

خجسته مهر با تاکید بر اینکه تولید نفت در شرایط سخت تحریمی انجام می‌شود، اظهار کرد: با این حال صادرات نفت ایران دو برابر شده است. این موضوع نشان دهنده مدیریت مناسب در لجستیک خطوط لوله صادراتی بوده‌است.

راز آسمان پایتخت

مدیرعامل شرکت ملی نفت با تاکید بر اینکه سال گذشته ۱۳ میلیارد دلار قرارداد برای شش میدان امضا کردیم، گفت: ۱۲.۵ میلیارد دلار آن مربوط به دو میدان گازی مشترک است. در شرایط کنونی میدان مشترک نفتی آزادگان به صورت ابتکاری انجام شده است تا میزان تولید این میدان‌ به بیش از دو برابر برسد.

برگزاری بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی 1403 تا روز شنبه 22 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران ادامه دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : شرکت ملی نفت ایران
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز