خرید ارز دیجیتال با پول کم

ارز دیجیتال - کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

خرید و فروش ارز دیجیتال به‌دلیل بازده‌شان طی سال‌های اخیر محبوبیت زیادی بین سرمایه گذاران بازارهای مالی پیدا کرده است. برخی از افرادی که تازه قصد ورود به حوزه کریپتوکارنسی‌ها و خرید و فروش ارز دیجیتال را دارند، هنوز با روش‌های ساده و صرافی‌های مناسب جهت خرید ارز دیجیتال با پول کم آشنا نیستند. به همین دلیل، در این مطلب، نحوه خرید رمز ارزها با حداقل 100 هزار تومان را آموزش می‌دهیم.

انتخاب و ثبت نام در یک صرافی

مهمترین کار برای خرید و فروش دارایی‌های کریپتویی، انتخاب یک صرافی رمز ارزی معتبر است. صرافی ارز دیجیتال عملکردی شیبه به یک صرافی ارزی سنتی دارد، با این تفاوت که اکثر آن‌ها صرفا آنلاین هستند و بدون نیاز به مراجعه حضوری و فقط با داشتن یک حساب بانکی، می‌توانید خریدتان را در کسری از ثانیه انجام دهید. البته در برخی از صرافی‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، نیازمند احراز هویت هستید، اما گزینه‌هایی هم وجود دارند که فقط با ساخت یک اکانت کابری در آن‌ها امکان انجام این کار وجود دارد.

در این بین، صرافی‌های خارجی گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی نیستند، چراکه اکثرشان نیاز به احراز هویت دارند که این کار برای شهروندان داخل کشور به دلیل تحریم‌ها و عدم امکان احراز هویت نشدنی است. در صورتی که صرافی‌های خارجی هویت شما را شناسایی کنند، امکان بسته شدن حسابتان وجود دارد. البته صرافی‌های خارجی هم هستند که به ایرانی‌ها خدمات می‌دهند، اما ریسک کار با آن‌ها نیز زیاد است و در هر لحظه احتمال الزامی شدن احراز هویت در آن‌ها وجود دارد. نمونه‌های این مورد را برای صرافی‌هایی نظیر ال بانک شاهد بودیم.

بنابراین بهترین راه، انتخاب یک صرافی ایرانی نظیر بیت ۲۴ است. بیت 24 کار خود را در سال 98 آغاز کرد و طی حدود 4 سال فعالیت توانسته رضایت بیش از 95 درصد از کاربران خود را جلب کند. این صرافی ویژگی‌های زیادی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از :

  • پشتیبانی از بالای 600 ارز دیجیتال (اطلاعات برای بهمن 1402)
  • دارای بازار فروشگاهی (OTC) جهت خرید و فروش آنی و بازارهای معامله حرفه‌ای همتابه‌همتا (P2P) برای سفارش‌گذاری روی معاملات (شامل مارکت، لیمیت، استاپ لیمیت، OCO، استاپ مارکت و تریلینگ استاپ)
  • تسویه آنی ارزی و ریالی
  • امکان خرید ارزها با حداقل 100 هزار تومان
  • عدم نیاز به احراز هویت برای خرید و فروش، واریز ارزی و ریالی و معامله (در هر دوی بازارهای فروشگاهی و حرفه‌ای)
  • نیاز به احراز هویت تنها برای برداشت ارزی و ریالی (مجهز به احراز هویت هوشمند و تایید زیر 5 دقیقه)
  • مجهز به کیف پول داخلی (باعث صفر شدن کارمزد تراکنش شبکه می‌شود)
  • عدم کسب کارمزد و کمیسیون اضافی در خرید و فروش‌های فروشگاهی
  • دارای کمترین کارمزد در بازارهای معامله حرفه‌ای در مقایسه با رقبا (حداکثر 0.2 درصد که با افزایش حجم معاملات کاهش می‌یابد)
  • دارای اپلیکیشن اندروید و iOS موبایل

اینها تنها بخشی از مزایای استفاده از صرافی ایرانی بیت 24 هستند. برای افتتاح حساب و آغاز خرید و فروش سریع رمز ارزها در بیت ۲۴، کافی است وارد آدرس /https://bit24.cash شده و با کلیک روی ثبت نام، یک حساب کاربری برای خود بسازید.

راز آسمان پایتخت

آموزش خرید ارز از بیت ۲۴

پس از ثبت نام، برای خرید ارز دیجیتال، وارد حساب کاربری خود شوید و از منوی سمت راست، روی «خرید و فروش آنی» کلیک کنید. اینجا همان بازار فروشگاهی (OTC) است که بدون پرداخت کمیسیون و کارمزد اضافی، می‌توانید بیش از 600 رمز ارز را خرید و فروش کنید. همانطور که گفتیم، علاوه بر کارمزد صفر صرافی، با تنها 100 تومان نیز می‌توانید خریدهای خود را انجام دهید.

علاوه بر این، با کلیک روی گزینه «معامله حرفه‌ای» بالای صفحه، وارد بازار P2P بیت 24 می‌شوید که در حال حاضر بیش از 250 ارز با جفت‌های تتری و تومانی قابل معامله هستند. شما این معاملات را با دیگر کاربران انجام می‌دهید و بیت24 نقش تسهیل‌گر را ایفا می‌کند. به همین خاطر، نیازمند پرداخت کارمزد حداکثر 0.2 درصدی هستید که در مقایسه با دیگر صرافی‌های ایرانی کمترین مقدار را دارد. البته این قسمت برای معامله‌گران باتجربه‌تر مناسب است و در صورتی که اولین بار است قصد خرید دارید، بهتر است کار را با بازار فروشگاهی بیت۲۴ آغاز کنید.

در ادامه پس از کلیک روی «خرید و فروش آنی» از منوی سمت راست، مراحل زیر را طی کنید:

  1. از بخش «انتخاب ارز دیجیتال» در وسط صفحه، نام رمز ارز مورد نظر خود را به‌صورت فارسی یا انگلیسی جستجو و آن را انتخاب کنید.
  2. از بخش سمت چپ صفحه، به‌صورت پیش‌فرض روی «خرید» قرار دارید.
  3. سپس در کادر «مبلغ (پرداخت می‌کنید)» مقدار تومانی برای خرید (حداقل 100 هزار تومان)، یا در کادر «مقدار (دریافت می‌کنید)» تعداد مورد نظر از ارز مربوطه را وارد کنید. با وارد کردن هر کدام، کادر دیگر به‌صورت خودکار بر اساس قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال مورد نظر مشخص می‌شود.
  4. سپس از قست «انتخاب نحوه دریافت ارز» باید بین دو گزینه «ذخیره در کیف پول ارزی بیت۲۴» یا «واریز به کیف پول شخصی» یکی را انتخاب کنید:

○       با انتخاب مورد اول، علاوه بر کارمزد صفر صرافی، نیاز به پرداخت کارمزد بلاک چین که به ماینرها یا اعتبارسنج‌های شبکه ارز مربوطه پرداخت می‌شود نیز نخواهید داشت.

○       اما در صورت انتخاب گزینه دوم، با وجود صفر بودن کارمزد صرافی، ملزم به پرداخت کارمزد شبکه هستید.

  1. نهایتا روی «خرید» پایین صفحه کلیک کنید.
  2. سپس بر اساس انتخاب هر کدام از گزینه‌های مرحله 4، به صفحه انتخاب شبکه و سپس پرداخت مبلغ خرید، یا مستقیما صفحه پرداخت مبلغ خرید با استفاده از حساب داخلی بیت 24 یا اتصال به درگاه‌های بانکی هدایت می‌شوید.

ارز دیجیتال - کاماپرس

پیشنهاد ما به شما در مرحله 4، انتخاب گزینه «ذخیره در کیف پول ارزی بیت۲۴» است که دردسرهای انتخاب شبکه درست برای انتقال رمز ارزها از صرافی به کیف پول شخصی، الزام به احراز هویت برای برداشت و همچنین پرداخت کارمزد شبکه را از بین می‌برد.

پس از انجام مراحل بالا، سفارش خرید شما ثبت شده و در کمترین زمان ممکن توسط بیت 24 تکمیل می‌شود. در صورتی که در هر کدام از این مراحل مشکلی داشتید، به پشتیبانی بیت 24 پیام بدهید. تیم پشتیبانی بیت۲۴ به‌صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگوی مشکلات کاربران هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت 24
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز