ارزان‌ ترین آپارتمان‌های جنت آباد برای رهن و اجاره

جنت آباد- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از اصلی‌ترین معضلات پایتخت‌نشینی، مستاجری است؛ بدون شک کسانی که در تهران زندگی می‌کنند و صاحب‌ملک نیستند، به دنبال اجاره‌کردن آپارتمانی ارزان‌ترند. در این میان یکی از پرسش‌های کلیدی آن است که برای یافتن خانه‌ای ارزان باید سراغ کدام یک از محله‌ها رفت؛ هرچند که قیمت اجاره مسکن در بیشتر مناطق تهران بسیار شبیه یکدیگر است.

حال اگر قصد اجاره خانه در غرب تهران داشته باشید، این تفاوت قیمتی به حداقل می‌رسد. یکی از مناطق کلیدی در غرب تهران که به دلیل نزدیکی به مرکز شهر و دسترسی به اتوبان‌های اصلی، افراد تمایل زیادی به زندگی در آن را دارند، منطقه جنت آباد است که از سه قسمت جنت‌آباد شمالی، مرکزی و جنوبی تشکیل شده است.

کاماپرس در این گزارش بر آن است که چند آپارتمان ارزان‌قیمت برای رهن و اجاره در این منطقه را به شما معرفی کند. فراموش نکنید که قیمت‌ها به‌ویژه به دلیل فصل جابه‌جایی دائما در حال تغییرند و این گزارش بر اساس آگهی‌های چند روز گذشته نوشته شده است.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در جنت آباد مرکزی

اگر می‌خواهید با بودجه کمتر از یک میلیارد تومان آپارتمانی را برای سکونت در جنت آباد کرایه کنید، باید به سراغ متراژهای کوچک‌ بروید؛ به‌عنوان‌مثال یکی از ارزان‌ترین آگهی‌های موجود در سایت‌های اینترنتی، آپارتمان ۶۵ متری یک‌خوابه است که با بودجه ۷۰۰ میلیونی می‌توان آن را رهن کامل کرد. این آپارتمان در طبقه سوم واقع شده است؛ اما فاقد آسانسور، انباری و پارکینگ است.

همچنین آپارتمان دیگری به متراژ ۶۷ متر برای رهن و اجاره آگهی شده است. شما می‌توانید با ۵۸۰ میلیون تومان این واحد یک‌خوابه در طبقه سوم را در جنت آباد مرکزی رهن کنید. اما اگر می‌خواهید ماهانه مبلغی را به‌عنوان کرایه هم پرداخت کنید، می‌توانید با پرداخت ماهیانه ۲ میلیون تومان، ۵۳۰ میلیون تومان به‌عنوان ودیعه آن را اجاره کنید.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

رهن و اجاره در جنت آباد شمالی

قیمت‌های رهن و اجاره در جنت آباد شمالی تفاوت چندانی با جنت آباد مرکزی ندارد و ارزان‌ترین آپارتمان‌های در این منطقه مانند جنت آباد مرکزی، زیر ۷۰ متر هستند. به‌عنوان‌مثال یک‌خانه ۶۵ متری ۲۰ساله اما با ۲ اتاق‌خواب برای رهن کامل ۶۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان نیز مانند ۲ نمونه بالا آسانسور ندارد، اما دارای پارکینگ و انباری است. یکی از ویژگی‌های این واحد که در طبقه چهارم بنا شده، وجود تراس بزرگ است.

اگر قصد دارید آپارتمان‌های بزرگ‌تر را در این منطقه اجاره کنید، باید برای رهن و اجاره ارزان‌ترین آپارتمان در جنت آباد شمالی حدود یک میلیارد تومان هزینه کنید. برای مثال یکی از ارزان‌ترین آگهی‌های موجود در سایت‌ها مسکن متعلق به یک آپارتمان ۷۰ متری فول‌ امکانات است. یکی از ویژگی‌های این آپارتمان به گفته مالک، آن است که می‌توانید بیش از یک سال در آن سکونت کنید. اگر بخواهید ودیعه کمتری بپردازید، می‌توانید این ملک را با ۷۰۰ میلیون پول پیش و ماهانه 3 میلیون تومان رهن و اجاره کنید.

رهن و اجاره در جنت آباد جنوبی

قیمت‌های رهن و اجاره در جنت آباد جنوبی کمی ارزان‌تر است، اما تفاوت چندانی ندارد. یکی از اصلی‌ترین دلایل این ارزانی، شلوغ و پرجمعیت بودن این منطقه نسبت به باقی مناطق است. برای مثال در جنت آباد جنوبی می‌توان یک باب آپارتمان ۷۰ متری یک‌خوابه را با ۱۰۰ میلیون پیش‌پرداخت و ماهی ۷ میلیون تومان رهن و اجاره کرد. برای رهن کامل این واحد که زیر همکف واقع شده، می‌توانید ۷۰۰ میلیون تومان بپردازید. این آپارتمان ۲۰ساله همچنین دارای انباری است.

در همین حال، یک آپارتمان مشابه دیگر ۷۰ متری در این منطقه، ۵۵۰ میلیون تومان به رهن گذاشته شده است. این آپارتمان یک‌خوابه تنها به زوج متاهل اجاره داده می‌شود و مجهز به یخچال و گاز نیز است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپورکلید
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز