چرا تحلیل تکنیکال برای بازارهای مالی پرکاربرد است؟

یکی از روش‌های تحلیل بازارهای مالی که با بررسی گذشته قیمت و حجم معاملات، روند آتی بازار را مورد بررسی قرار می‌دهد، تحلیل تکنیکال است. این روش پرکاربرد تحلیلی به دلیل راحت بودن یادگیری آن و صرف زمان کمتر توانسته نظر معامله گران زیادی را به خود جلب کند.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال باعث می‌شود تا رفتار قیمت و به طور کلی بازار با بررسی داده‌های گذشته مانند قیمت، تغییرات آن، حجم معاملات و پارامترهای دیگر قابل پیش بینی باشد. تحلیل تکنیکال به عنوان یک رو تحلیلی جامع و قابل استناد برای تحلیل بازارهای مالی از سال‌های بسیار دور مورد استفاده قرار گرفت. این تحلیل طی زمان تکامل پیدا کرده و با پارامترهای مختلف به شکل امروزی درآمده است. معمولا از تحلیل تکنیکال در بازار رمزارزها بسیار استفاده می‌کنند. بسیاری از تحلیلگران برای پیش بینی وضعیت بیت کوین این روش تحلیلی را به کار می‌برند؛

تحلیل بیت کوین 4 اردیبهشت

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۴ اردیبهشت با شما همراه هستیم. برخورد و نفوذ قیمت بیت کوین به ناحیه حمایتی بزرگ خود باعث شد تا دوباره روند صعودی برای بیت کوین آغاز شود. دیروز هم پیش‌بینی کردیم که این روند صعودی همچنان ادامه داشته و باید در طول روز جاری و چند روز آتی نیز شاهد نوسانات مثبت بر روی بیت کوین باشیم.

تحلیل بیت کوین ۴ اردیبهشت

راز آسمان پایتخت

البته شواهدی مبنی بر نزولی بودن قیمت بیت کوین و حتی شکست ناحیه حمایتی ترسیم شده  بر روی نمودار نیز در آینده‌ای نه‌چندان دور وجود دارد، اما با توجه به نفوذ قیمت به سقف قبلی، انتظار داریم تا قبل از شروع این روند نزولی، بیت کوین کمی بیشتر بالا برود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز