تاثیر ماس وال بر بهبود عملکرد انرژی‌ ساختمان‌ ها و بهینه‌ سازی انرژی

مدیریت انرژی برای بهینه‌سازی میزان مصرف اهمیت زیادی دارد. کاهش آلودگی‌های صوتی و طراحی‌ داخلی بیوفیلیک (ترکیب طبیعت با معماری) از مهم‌ترین عوامل موثر در عملکرد بهینه و کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌ها به شمار می­رود. استفاده از ماس وال‌ (دیوار خزه‌­ای) در طراحی داخلی ساختمان‌، یکی از ترندهای محبوب در زمینه کاهش مصرف انرژی است که در حال حاضر به میزان زیادی مورد توجه و استقبال طراحان و معماران داخلی قرار گرفته است.

به گزارش کاماپرس، ماس وال علاوه بر ایجاد زیبایی بصری در محیط، نقش زیادی در فراهم کردن آسایش برای افراد دارد. ماس وال به دلیل مقرون به صرفه‌ بودن و دوام و مقاومت زیاد آن در دراز مدت باعث شده که گزینه ایده‌آلی برای استفاده در طراحی داخلی باشد.

در این گزارش نقش دیوار خزه­‌ای در کاهش مصرف انرژی و قیمت ماس وال بررسی شده است.

بهبود کیفیت هوا

دیوارهای سبز خزه‌ای با جذب کردن سموم و آلاینده‌های موجود در هوا، به عنوان تصفیه‌کننده عمل کرده و باعث بهبود کیفیت هوای داخل خانه می‌شوند. ماس وال‌ها قابلیت فیلتر کردن ترکیبات VOCs را دارند و به همین دلیل برای استفاده در مناطق شهری با هوای آلوده ایده‌آل است.

کاهش سروصدا

یکی از خاصیت‌ها و مزیت‌های مهم استفاده از دیوارهای خزه‌ای در طراحی داخلی، قابلیت بی‌نظیر آن‌ها در جذب سروصداهای اضافی اطراف است و به همین دلیل برای استفاده در محیط‌های شلوغ و پر سروصدا و دفاتر اداری گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. ماس وال می‌تواند با کاهش آلودگی صوتی، به ایجاد محیط آرام‌تر و ساکت‌تر کمک کند.

راز آسمان پایتخت

عایق انرژی

قیمت ماس وال و عملکرد فوق‌العاده آن به عنوان عایق باعث شده که به یک انتخاب اقتصادی برای استفاده در طراحی داخلی تبدیل شود. ماس وال‌ها به خوبی می‌توانند به عنوان عایق طبیعی عمل کنند و با تعدیل دمای فضای داخلی، نیاز به استفاده از وسایل سرمایشی و گرمایشی را کاهش دهند؛ بنابراین استفاده از ماس وال‌ها می‌تواند به میزان زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و به تبع آن کاهش میزان کربن شود.

بهبود بهره‌وری

ماس وال در محیط‌های کاری می‌تواند به عنوان یک عنصر ارگانیک عمل کند و تا حد زیادی باعث ایجاد ارتباط با طبیعت شود. همچنین رنگ سبز دیوارهای خزه‌ای در کاهش میزان استرس موثر است و می‌تواند باعث افزایش عملکرد کارکنان در محیط‌های کاری پرفشار و پرتنش شود.

کاهش گردوغبار هوا

ماس وال‌ها قادرند که ذرات گردوغبار موجود در هوا را به دام بیندازند و هوا سالم‌تری در محیط ایجاد کنند. این عملکرد دیوارهای خزه‌ای باعث شده که برای استفاده در محیط‌هایی مانند بیمارستان یا افرادی که دارای آلرژی هستند، مناسب باشد.

تعدیل میزان رطوبت

دیوارهای خزه‌ای با جذب و آزاد کردن رطوبت می‌توانند میزان رطوبت فضای داخلی را به میزان زیادی تعدیل کنند. این نقش مثبت ماس وال‌ها در فصول سرد یا مناطق با آب‌وهوای خشک به خوبی قابل مشاهده است.

خرید بهترین ماس وال از «بست ماس»

بست ماس فعالیت خود در زمینه تولید انواع گیاهان محیط مرطوب و خزه‌های تثبیت‌شده را از سال 1395 آغاز کرد و در سال 1397 به عنوان اولین تولیدکننده خزه در ایران و دومین تولیدکننده در خاورمیانه شناخته شد. این مجموعه با تیم حرفه‌ای خود، با استفاده از بهترین مواد و متریال خارجی و جدیدترین تکنولوژی‌ها توانسته بیش از 32 نوع خزه و 12 سرخس متفاوت را شناسایی کند. بست ماس با موفقیت کامل توانسته 4 نوع خزه و بیش از ده نوع گیاه را بر اساس استانداردهای جهانی تثبیت کرده و به بازار عرضه کند و از روش جدیدی برای تثبیت خزه استفاده کند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از قیمت ماس وال و همچنین سفارش ساخت دیوار خزه ‌ای می‌توانند به وبسایت https://bestmoss.com مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن­‌های 09027704930 و 91304023-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بست ماس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز