ایده‌ های خلاقانه استفاده از دیوار خزه‌ ای که دکوراسیون شما را متحول می‌کند

استفاده کردن از المان‌های طبیعی در طراحی دکوراسیون داخلی همیشه برای طراحان الهام‌بخش بوده است. ماس وال یا دیوار خزه‌ ای یک انتخاب‌ ایده‌آل برای طراحی فضاهای داخلی محسوب می‌شوند و بر خلاف گیاهان آپارتمانی، نیاز به مراقبت ویژه و آبیاری ندارند. به همین دلیل خرید ماس وال در حال حاضر افزایش یافته است.

به گزارش کاماپرس استفاده از دیواره خزه ای ماس وال‌ها برای محیط‌های آپارتمانی کوچک و محدود ایده‌آل است، زیرا هیچ فضا اضافی اشغال نمی‌کند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی ایده‌های خلاقانه خرید ماس وال برای تحول دکوراسیون پرداخته است.

ماس وال تثبیت شده

با توجه به دشواری‌های نگهداری از گیاهان و فراهم کردن شرایط ایده‌آل، خرید ماس وال تثبیت‌شده می‌تواند یکی از بهترین ایده‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب شود. انعطاف‌پذیری ماس وال‌ها باعث می‌شود که افراد بتوانند طرح، نوع خزه و مدل مد نظر خود را اجرا کنند و به عنوان یک قطعه هنری منحصربه‌فرد در فضا داخلی به نمایش بگذارند.

راز آسمان پایتخت

ماس وال به شکل ماه

با استفاده از یک قطعه چوبی دایره‌ای بزرگ که به صورت سه بعدی طراحی شده است و با خزه به شکل ماه تبدیل شده است، می‌توان این ایده را اجرا کرد. در این روش افراد می‌توانند انتخاب گسترده‌ای در رنگ و نوع قطعه چوبی مورد نظر داشته باشند. یکی از اصلی‌ترین نکات اجرای این طرح، رعایت ظرافت طرح است که بافت و نوع خزه به طور طبیعی جلوه کند. می‌توان این قطعه ماه را به دیوار آویزان کرد که به زیبایی بصری محیط کمک زیادی خواهد کرد.

ماس وال به شکل تراریوم

افراد با خرید ماس وال تراریوم می‌توانند یک باغچه و یا گلخانه میناتوری در اتاق نشیمن خود داشته باشند. تراریوم با رنگ‌های زنده و چوب مرغوب قاب شده است و می‌توان آن را به دیوار آویزان کرد. تراریوم علیرغم زیبایی و جذابیت، نیاز به مراقبت چندانی ندارد و به همین دلیل از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

ماس وال خشک شده و رنگ آمیزی شده

این قاب هنری از خزه‌های خشک‌شده و رنگ‌شده برای جلوه بخشیدن به یک دیوار ساده و خنثی ایده‌آل است. این ماس وال برخلاف سایر الگوهای هنری خزه که نماد رشد و سرسبزی هستند، با رنگ‌های مختلف و جذاب یک تصویر انتزاعی و هنری ایجاد می‌کند.

نقشه های دیوار خزه ای

نقشه‌های دیوار خزه‌ای یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن علاقه شخصی به طبیعت است. این ایده از تثبیت قطعات خزه و گلسنگ به شکل یک نقشه جهان روی یک قطعه چوبی اجرا می‌شود. با این حال افراد می‌توانند نوع قطعه چوب و یا طرح نقشه مورد نظر خود را به صورت سلیقه‌ای انتخاب کنند. در اجرای این طرح ماس وال ضروری است که نقشه ماس وال دور از خورشید نگهداری شود تا کدر به نظر نرسد.

ماس وال دراماتیک

یکی دیگر از ایده‌های خلاقانه برای اجرای ماس وال، سبک دراماتیک است که در لایه‌بندی سنگین انواع خزه و گیاه تثبیت‌شده ایجاد می‌شود. در اجرای این ایده می‌توان از نورپردازی و نمایه‌های رنگی متناسب با آن استفاده کرد. استفاده از خزه‌های بلند و سایه‌دار باعث می‌شود که اتاق حس و حال اسرارآمیز داشته باشد و بدون شک یکی از هنرمندانه‌ترین انتخاب‌ها خواهد بود.

ماس وال جفت شده با دیوار سنگی

استفاده از ماس وال جفت‌شده با دیوار سنگی تعادل جذاب و گیرایی از نرمی خزه و ناهمواری سنگ به نمایش می‌گذارد. با این وجود افراد باید در نظر داشته باشند که برای خرید ماس وال جفت شده با دیوار سنگی، تناسب و ارتباط لازم با رنگ دیوار اتاق وجود داشته باشند.

خرید ماس وال از بست ماست

بست ماس به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی مرجع در زمینه فروش خزه و گیاهان تثبیت‌شده فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد. این مجموعه از سال 97 به عنوان اولین تولید‌کننده محصولات تثبیت‌شده در ایران و دومین تولیدکننده در خاورمیانه شناخته می‌شود. بست ماس با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و مواد اولیه ایتالیایی اقدام به تولید می‌کند و به همین دلیل محصولات این مجموعه ماندگاری بسیار بالایی دارند. در حال حاضر بیش از 19 نوع خزه و هشت نوع سرخس توسط این مجموعه تولید می‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از بست ماس و خرید ماس وال می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس https://bestmoss.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بست ماس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز