ایده های طراحی دیوار پذیرایی به سبک مدرن و کاملا کاربردی

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه دیوارهای خزه‌ای یکی از ترندهای محبوب در طراحی داخلی هستند و روزبه‌روز ایده‌های خلاقانه‌ و جدیدتری مطرح می‌شوند. با توجه به نقش مثبتی که دیوارهای خزه‌ای در گردش بهتر هوا دارند و با ظاهر شاداب و طراوت‌بخش خود انرژی مضاعف به محیط می‌بخشند، در حال حاضر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در طراحی داخلی محسوب می‌شوند. افراد می‌توانند از خلاقیت‌ و سلیقه خود برای مطرح کردن ایده‌ ساخت دیوار خزه‌ای استفاده کنند و به پذیرایی خانه جلوه ببخشند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی چند ایده ساخت دیوار خزه‌ ای خلاقانه و مدرن پرداخته است.

ساخت دیوار خزه‌ای به شکل درخت زندگی

این ایده علاوه بر پذیرایی، بر هر فضایی که نیاز به کمی انرژی و شادابی دارد ایده‌آل است. می‌توان از یک قطعه برای به تصویر کشیدن درخت زندگی که نماد فراوانی و طول عمر بالا است، استفاده کرد. این طرح یکی از خلاقانه‌ترین ایده‌هایی است که افراد برای طراحی دیوار پذیرایی خانه می‌توانند استفاده کنند و از بزرگ‌ترین مزیت‌های آن، شرایط آسان نگهداری و عدم نیاز به آبیاری است.

دیوار خزه‌ای به شکل پنل مسطح

یکی از راه‌های زیبا کردن خانه و زیاده‌روی کردن در استفاده از فضای سبز، ساخت دیوار خزه‌ای به شکل مسطح و نصب آن بر روی دیوار پذیرایی است. این طرح از دیوار خزه‌ای احساس طبیعی و ارگانیک بودن فضا را القا می‎‌کند و به طور کلی ظاهر خانه را تغییر می‌دهد. لازم است افراد برای استفاده از این طرح، دیواری استفاده که در معرض تابش نور مستقیم خورشید نباشد انتخاب کنند تا دیوار خزه‌ای دوام و عمر طولانی‌تری داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

دیوار تراریوم شش ضلعی

یکی از هنری‌ترین انواع ایده ساخت دیوار خزه‌ای، استفاده از تراریوم‌های شش ضلعی در فضا است. امکان استفاده از انواع سرخس‌ها، خزه‌ها و گل‌ها در جعبه‌های ضلعی چوبی وجود دارد و افراد می‌توانند بر اساس سلیقه خود بهترین ترکیب و هارمونی از گیاهان را انتخاب کنند. این طرح برای استفاده در خانه‌های بزرگ و دیوارهای پذیرایی فوق‌العاده است و با کمی خلاقیت می‌توان بهترین الگو هنری برای چینش آن‌ها را انتخاب کرد. این طرح به عنوان یک اثر هنری چشم‌نواز می‌تواند ظاهر زیبایی به خانه ببخشد.

دیوار خزه‌ای دایره‌ای

یکی از طرح‌های خلاقانه برای ساخت دیوار خزه‌ای استفاده از پنل‌های دایره‌ای با انبوهی از خزه است. این طرح زیبا و شیک احساس صمیمیت طبیعی را در فضا القا می‌کند و افراد می‌توانند بر اساس سلیقه و خلاقیت خود این پنل‌های دایره‌ای را در الگوهای مورد نظر خود بچینند به همین دلیل استفاده از این طرح ساخت دیوار خزه‌ای برای اتاق پذیرایی منحصربه‌فرد و دیدنی است.

طراحی ساعت دیواری خزه‌ای

افراد می‌توانند از ایده ساخت ساعت دیواری که با خزه‌ پوشیده شده است، الهام بگیرند. این ساعت‌ها با استفاده از چوب سخت و باکیفیت ساخته می‌شوند و بخشی از آن برای حرکت راحت عقربه‌ها عاری از پوشش خزه‌ای است. استفاده از این ایده خلاقانه و مدرن برای پذیرایی مناسب است و هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

پنل دیوار خزه‌ای مدرن عمودی

این ایده ساخت دیوار خزه‌ای یکی از مدرن‌ترین و کاربردی‌ترین مواردی است که افراد برای اتاق پذیرایی خود می‌توانند استفاده کنند. این طرح شامل سه پنل عمودی است که هر دیوار خالی را به یک فضا شیک تبدیل می‌کند. از این پنل‌ها برای گذاشتن تابلوهای عکس‌ دسته جمعی و خانوادگی نیز می‌توان استفاده کرد.

خرید دیوار سبز خزه‌ای از ” بست ماس”

بست ماس از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه تولید و پرورش گیاهان مخصوص محیط‌های مرطوب آغاز کرده است. این مجموعه در حال حاضر با داشتن بیش از هفت سال سابقه به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده خزه در ایران و دومین تولیدکننده در خاورمیانه شناخته می‌شود. این مجموعه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و متریال ایتالیایی، بیش از 12 نوع سرخس و 19 نوع خزه را شناسایی کرده و پرورش می‌دهد و به همین جهت محصولات تولیدشده توسط این مجموعه دارای ماندگاری بالایی هستند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بست ماس می‌توانند با شماره‌ 91304023-021 و 09033797889 تماس بگیرند و یا به سایت به آدرس https://bestmoss.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بست ماس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز