با 30 میلیون یخچال ایکس ویژن بخریم یا جی پلاس؟

Man Looking Inside Fridge Full Of Food And Choosing Apple
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با توجه به محدوده قیمتی یخچال و فریزرهای ایکس ویژن و جی پلاس، با 30 میلیون تومان بهترین گزینه برای خرید یخچال، یخچال و فریزر بالا پایین است که در بازار امروزی به یخچال کمبی معروف شده‌است. این مدل یخچال‌ها عموما از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و مناسب خانواده‌های متوسط و پرجمعیت است.

در کنار ظرفیت مناسب، یخچال و فریزر بالا پایین حمل و نقل بسیار آسان‌تری نسبت به مدل‌های دوقلو و ساید بای ساید دارد. در این محدوده قیمتی، یخچال‌های ایکس ویژن و جی پلاس هر دو از فناوری نوفراست برخوردار بوده و مصرف انرژی پایین دارند. برند ایکس ویژن و جی پلاس هر دو با ارائه گارانتی‌های مناسب، خدمات پس از فروش مناسبی نیز دارند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 4 یخچال از برند ایکس ویژن و جی پلاس تا سقف 30 میلیون تومان می‌پردازد.

یخچال و فریزر 26 فوت ایکس ویژن مدل TT582-AWD/ASD

این مدل یخچال و فریزر با گنجایش کلی 518 لیتری، مناسب خانواده‌های متوسط و پرجمعیت است. این دستگاه با مصرف انرژی +A در برابر برفک نیز مقاوم عمل می‌کند. همچنین این یخچال با داشتن 4 طبقه یخچال و دو کشو به راحتی می‌تواند نظم محیطی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. یخساز نیمه اتوماتیک در این محصول، می‌تواند خیال کاربران را از داشتن آب خنک در هر فصل سال راحت کند. قیمت این محصول در هنگام تهیه این گزارش، حدود 26 میلیون و 900 هزارتومان برآورد می‌شود.

یخچال و فریزر 26 فوت ایکس ویژن مدل TT582-AWASD-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

یخچال و فریزر 26 فوت جی پلاس GRF-P5320BS

این مدل یخچال و فریزر با وزن 80 کیلوگرم، در حالت گنجایش حداکثری می‌تواند تا 517 لیتر ظرفیت داشته باشد. نمودار مصرف انرژی این دستگاه  ++A است و با مصرف برق کم، می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربران باشد. این یخچال مانند دیگر یخچال‌های جی پلاس از فناوری نوفراست پیروی می‌کند و خیال کاربران را از عدم ایجاد برفک در بخش فریزر راحت می‌کند. قیمت حدودی این محصول 30 میلیون و 100 هزارتومان گزارش شده است.

یخچال و فریزر 26 فوت جی پلاس GRF-P5320BS-کاماپرس

یخچال یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل TT579

این مدل یخچال و فریزر 93 کیلوگرمی با در نظرگیری ظرفیت ناخالص 580، به راحتی می‌تواند پاسخگوی نیاز خانواده‌های پرجمعیت باشد. گردش هوا در این یخچال به صورت هوشمند انجام می‌شود و گردش هوا تا 20 درصد بهتر نسبت به نمونه‌های قدیمی انجام می‌شود؛ همین امر طراوت و تازگی مواد غذایی را تضمین خواهد کرد. این یخچال و فریزر با قیمت مقرون به صرفه 23 میلیون و 700 هزارتومان، می‌تواند گزینه مناسبی برای افراد با بودجه محدود باشد.

یخچال یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل TT579-کاماپرس

یخچال و فریزر 26 فوت جی پلاس GRF-P5319W

این مدل یخچال و فریزر با مصرف انرژی ++A از ظرفیت 521 لیتری در بخش یخچال و فریزر برخوردار است. این محصول از فناوری سرمایش سریع نیز بهره می‌برد و همین امر، روند سرمایش مواد غذایی، بخصوص مواد پروتئینی را سرعت می‌بخشد. این یخچال و فریزر با وزن حدودی 65 کیلوگرم، سبک محسوب می‌شود و مناسب افرادی است که اهل تغییر و جابجایی زیاد هستند. این محصول را به رنگ سفید با قیمت حدودی 28 میلیون و 480 هزارتومان می‌توان از طریق سایت‌های اینترنتی خریداری کرد.

یخچال و فریزر 26 فوت جی پلاس GRF-P5319W-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایکس ویژنجی پلاس
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز