شرایط خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید چیست؟

Un couple achète un réfrigérateur côte à côte-کاماپرس

طی سال‌های اخیر یخچال‌های ساید بای ساید به خاطر جذابیت ظاهری و جا دار بودن نظر بسیاری از خانواده‌ها را جلب کرده است، با این حال این مدل یخچال‌ها نسبت به مدل‌های قبلی گرانتر هستند که این مساله نیز توسط برخی تسهیلات و وام‌های مرتبط تا حدودی مرتفع شده است.

به منظور خرید یخچال ساید بای ساید، می‌توان با درخواست وام 10 تا 75 میلیون تومانی از سایت ازکی وام، نسبت به خرید این محصول اقدام نمود. این طرح مناسب کاربرانی است که هنگام خرید نقدینگی کافی ندارند و با توجه به نیاز خود و تورم روزافزون، خرید اقساطی و پرداخت مرحله‌ای را در نظر دارند.

میزان سود در نظر گرفته شده برای این وام سالانه 22 درصد است و می‌توان با ارائه چک صیادی و مدارک شناسایی لازم، در قالب اقساط 12 تا 18 ماهه نسبت به بازپرداخت وام‌های این سایت اقدام کرد.

کاماپرس در این گزارش، شرایط خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید را بررسی می‌کند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید سام مدل ROSSO 3W

این مدل یخچال و فریزر در هنگام تهیه این گزارش، حدود 85 میلیون تومان قیمت دارد. گزینه مطلوب برای خرید این محصول، وام 75 میلیون تومانی است. در این صورت کاربر می‌تواند به صورت ماهانه حدود 4 میلیون و 930 هزارتومان به عنوان بازپرداخت وام پرداخت کند. این اقساط به مدت 18 ماه ادامه خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

گنجایش کلی این مدل یخچال و فریزر 732 لیتر گزارش شده و در برابر ایجاد برفک مقاوم است. رنگ سفید این یخچال با دو دسته عمودی ساده، نمای آشپزخانه کاربر را زیباتر می‌کند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید سام مدل ROSSO 3W-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8 2028SS

این مدل یخچال و فریزر اسنوا حدود 50 میلیون و 250 هزار تومان قیمت‌گذاری شده و نمای استیل دارد. میزان وامی که بهتر است برای خرید این محصول درخواست داد، مبلغ 50 میلیون تومان است. بدین ترتیب اقساط ماهانه 3 میلیون و 286 هزارتومان خواهد بود و کاربر پس از 18 ماه می‌تواند این وام را به طور کامل تسویه کند.

این مدل یخچال و فریزر گنجایش حداکثری 700 لیتری و 110 کیلوگرم وزن دارد. این محصول از 4 طبقه و 2 کشو ساخته شده و تفکیک غذایی را به راحتی ممکن می‌کند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8 2028SS-کاماپرس

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن TS666 AWDASD

حدود قیمت این یخچال و فریزر ایکس ویژن، 36 میلیون و 900 هزارتومان عنوان شده است. بهترین گزینه برای دریافت وام، درخواست وام 37 میلیون تومانی است. در این صورت کاربر می‌تواند با پرداخت 2 میلیون و 431 هزارتومان به مدت 18 ماه، این وام را به صورت کامل تسویه کند.

این مدل یخچال و فریزر با گنجایش کلی 597 لیتر حدود 95 کیلوگرم وزن دارد. این محصول در سه رنگ سفید، استیل و تیتانیومی، با رنگبندی روشن، نمای آشپزخانه کاربر را دلبازتر نشان می‌دهد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن TS666 AWDASD-کاماپرس

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس GSS M7525W

این مدل یخچال و فریزر با قیمت حدودی 34 میلیون و 700 هزارتومان در بازار موجود است. کاربر می‌تواند با درخواست وام 35 میلیون تومانی از سایت ازکی وام، در قالب اقساط 12 ماهه، ماهانه 2 میلیون و 300 هزارتومان پرداختی داشته باشد.

این مدل یخچال و فریزر حدود 550 لیتر گنجایش حداکثری دارد و از این رو مناسب خانواده‌های متوسط و پرجمعیت است. این محصول با وزن 80 کیلوگرمی سبک محسوب می‌شود.

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس GSS M7525W-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواایکس ویژنجی پلاسسام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز