شرایط خرید اقساطی یخچال برای زوج های جوان

Un jeune couple avec un réfrigérateur-کاماپرس

خرید جهیزیه یکی از دغدغه‌های همیشگی زوج‌های جوان است. در این میان یکی از ضروری‌ترین لوازم برقی مورد نیاز در هر خانه یخچال است که برخی شرکت‌ها با هدف تسهیل خرید، شرایط فروش اقساطی را ارایه کرده‌اند.

سایت دیجی شهر، با ارائه وام‌های 60 تا 200 میلیون تومانی سعی در تسهیل روند خرید لوازم منزل برای کاربران، بخصوص زوج‌های جوان دارد. برای خرید یخچال نیز می‌توان به میزان مورد نیاز از این سایت درخواست وام کرد. برای دریافت وام تا سقف 60 میلیون تومان، تنها ارائه چک صیادی کافی است؛ در صورتی که درخواست این مبلغ تا 100 میلیون تومان باشد، علاوه بر متقاضی، ارائه چک صیادی از سوی فردی به عنوان ضامن نیز الزامی است.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید اقساطی یخچال برای زوج های جوان را شرح می‌دهد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید سام مدل ROSSO 3/W

این مدل یخچال و فریزر سام، در هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 85 میلیون تومان عرضه می‌شود. بهترین گزینه درخواست همین مبلغ به عنوان وام از سایت دیجی شهر است؛ پرداخت اقساط در قالب 36 ماهه، ماهانه 3 میلیون و 290 هزارتومان خواهد بود.

این مدل یخچال با گنجایش کلی 732 لیتر، از کمپرسور اینورتر دیجیتال بهره می‌برد. این محصول با چهار طیقه اصلی داخل یخچال و چهار طبقه روی درب یخچال، نظم آن را تضمین می‌کند؛ این طبقات قابلیت جابجایی دارند و کاربر می‌تواند با توجه به سایز مواد غذایی و ظروف، طبقات را تنظیم کند.

راز آسمان پایتخت

یخچال و فریزر ساید بای ساید سام مدل ROSSO 3W-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3035GW

این مدل یخچال و فریزر اسنوا با رنگ سفید متالیک، حدود 79 میلیون تومان قیمت دارد. برای خرید این یخچال، می‌توان از سایت دیجی شهر تقاضای وام 80 میلیون تومانی کرد؛ در این صورت، کاربر می‌تواند ماهانه حدود 3 میلیون و 100 هزارتومان را به مدت 36 ماه به منظور تسویه وام، پرداخت نماید.

این مدل یخچال و فریزر، همانند دیگر محصولات ساید بای ساید اسنوا با گنجایش 770 لیتری، جادار محسوب می‌شود. در بخش فریزر، 4 طبقه و 4 کشو تعبیه شده و همین امر، جداسازی مواد پروتئینی را به بهترین شکل، ممکن می‌سازد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3035GW-کاماپرس

یخچال و فریزر دوقلو وست پوینت مدل WVMS-1122.E

یخچال و فریزر دوقلو وست پوینت، با قیمت حدودی 68 میلیون و 500 هزارتومان در بازار موجود است. با درخواست 70 میلیون تومان به عنوان وام، می‌توان با اقساط ماهانه 2 میلیون و 709 هزارتومان اقدام به خرید این محصول کرد. مدت زمان اقساط به صورت 36 ماهه در نظر گرفته می‌شود.

این محصول با گنجایش حدودی 680 لیتر و 5 طبقه یخچال، گزینه مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت محسوب می‌شود. در این مدل یخچال و فریزر، گردش هوا به صورت مطلوبی رقم می‌خورد و طراوت مواد غذایی را به همراه دارد.

یخچال و فریزر دوقلو وست پوینت مدل WVMS-1122.E-کاماپرس

یخچال و فریزر بنس مدل D5I

یخچال و فریزر بنس در رنگ سفید حدود 50 میلیون و 500 هزارتومان قیمت‌گذاری شده است. بهترین گزینه برای خرید این یخچال و فریزر، درخواست وام 50 میلیون تومانی توسط کاربر است؛ در این صورت کاربر می‌تواند در قالب اقساط 24 ماهه، به صورت ماهانه 2 میلیون و 618 هزارتومان نسبت به بازپرداخت این وام اقدام نماید.

این مدل یخچال و فریزر دوقلو، حدود 610 لیتر گنجایش کلی دارد و با 5 طبقه طراحی شده داخل یخچال جادار محسوب می‌شود. این محصول با فناوری اینورتر، از سیستم خنک‌کننده سریع نیز بهره می‌برد.

یخچال و فریزر بنس مدل D5I-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی شهردیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز