ایده ‌هایی برای دکوراسیون آرایشگاه زنانه که مشتری ‌ها بیشتر می ‌پسندند

گرین وال خزه ای - کاماپرس

طراحی و دکوراسیون آرایشگاه­‌های زنانه تاثیر زیادی در احساس رضایت مشتریان ایفا می‌کند. سالن‌های زیبایی علاوه بر زیبایی باید فضایی آرام و بدون استرس برای مشتریان ایجاد کنند و در این راستا دکوراسیون ایده‌آل ‌می‌تواند محدودیت‌های فضا وکوچک بودن محیط را از بین ببرد.

به گزارش کاماپرس، گرین وال خزه‌ ای، یکی از مدرن‌ترین ترندهایی است که آرایشگران می‌توانند در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی خود از آن استفاده کنند و فضای فوق‌العاده زیبا و آرامش‌بخشی برای محیط کاری خود ایجاد کنند.

در این گزارش چند ایده‌ خلاقانه استفاده از گرین وال خزه‌ ای برای دکوراسیون آرایشگاه­‌ها ارائه شده است.

دکوراسیون آرایشگاه - کاماپرس

پنل گرین وال خزه‌ ای آماده

یکی از آسان‌ترین و بی‌دردسرترین ایده‌ها برای اجرا در دکوراسیون آرایشگاه­ها، استفاده از پنل‌های آماده گرین وال خزه‌ ای است. افراد بر اساس سلیقه خود می‌توانند از این پنل‌های آماده متناسب با رنگ مبلمان استفاده و آن را در دیوار اتاق انتظار نصب کنند. استفاده از این پنل‌های آماده هیچ محدودیتی ندارد و برای فضاهای کوچک نیز کاربردی است. پنل‌های آماده گرین وال خزه‌ ای، مقاومت و دوام زیادی در طول زمان دارند و نگهداری از آن‌ها نیز آسان است. گرین وال خزه‌ ای علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، باعث القای احساس آرامش و صمیمیت به مشتریان می‌شود.

راز آسمان پایتخت

دکوراسیون آرایشگاه - کاماپرس

گرین وال به شکل نوشته

یکی از ایده‌های محبوب برای دکوراسیون آرایشگاه، استفاده از گرین وال به شکل لوگو است. این ایده علاوه بر ایجاد زیبایی و فضای دل‌انگیز، مزایای تبلیغاتی دارد و افراد می‌توانند برای معرفی نام برند خود از آن استفاده کنند. همچنین می‌توان از خزه‌های تثبیت‌شده برای خلق یک نوشته روی دیوار آرایشگاه استفاده کرد که علاوه بر ظاهر چشم‌نواز، پیام مورد نظر را به مشتریان انتقال می‌دهد.

استفاده از قاب خزه‌ای در اطراف آینه

با در نظر گرفتن اینکه آینه یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین عناصر در سالن‌های زیبایی است، استفاده از قاب خزه‌ای در اطراف آینه، یکی از مناسب‌ترین ایده‌ها محسوب می‌شود. آرایشگران می‌توانند از طیف متنوعی از خزه‌ها در رنگ‌های مختلف در اطراف آینه استفاده و با ایجاد هارمونی با چوب قاب آینه، ترکیب منحصربه‌فردی ارائه کنند. برای اجرای این ایده باید در نظر داشت که خزه‌ها نباید در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار گیرند. با اضافه کردن چراغ‌ مناسب اطراف آینه نیز می‌توان جلوه آن را دو چندان کرد.

دکوراسیون آرایشگاه - کاماپرس

گرین وال دراماتیک

استفاده از گرین وال دراماتیک، یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای اجرا در سالن‌های زیبایی بزرگ است. این سبک با استفاده از لایه‌بندی‌های سنگین و پرپشت انوع خزه انجام می‌شود و اضافه کردن خزه‌های بلند و سایه‌دار می‌تواند باعث جلب توجه مشتریان و ایجاد فضای اسرارآمیز در سالن زیبایی شود. این طرح متفاوت و مدرن برای افرادی که قصد دارند فضای هنرمندانه در آرایشگاه خود ایجاد کنند، انتخاب ایده‌آلی خواهد بود.

گرینوال خزه ای

بست ماس از سال 1395 به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع خزه‌های مخصوص محیط‌های مرطوب و گیاهان تثبیت‌شده مشغول فعالیت است. این مجموعه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی و بهترین مواد و متریال خارجی، موفق به ابداع روش جدیدی در زمینه تثبیت خزه شده است. بست ماس تا کنون بیش از 32 نوع خزه و 12 نوع سرخس را شناسایی کرده است. این مجموعه قادر است بیش از 10 نوع گیاه و 4 نوع خزه را بر اساس استانداردهای جهانی تثبیت کرده و روانه بازار کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید گرین وال خزه‌ ای می‌توانند به وبسایت https://bestmoss.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 09027704930 و 91304023-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بست ماس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز