بیمکث وارد پنجمین دهه فعالیت خود شد

بیمکث-کاماپرس

بیمکث به عنوان یکی از پرچمداران صنعت لوازم خانگی ایران، وارد پنجمین دهه فعالیت خود شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی شرکت ستاره طلایی صنعت، مالک برند بیمکث می‌پردازد؛

* بیمکث لوازم آشپزخانه متنوعی از جمله هود، سینک، اجاق رومیزی، فر توکار، ماکروویو و شیرآلات تولید می‌کند. اجاق­ های رومیزی بیمکث در طرح­ های استیل، رومیزی و شیشه ­ای است. سینک­ های آشپزخانه استیل، توکار، روکار و گرانیتی و فر توکار گازی، برقی و تمام­ برقی نیز در دست تولید است.  هود آشپزخانه نیز در طرح ­های هود جزیره­‌ای، زیرکابینتی، شومینه­‌ای، مخفی و هود مورب در این شرکت تولید می‌­شود. ماکروویو بیمکث نیز در دو نوع بخارپز و آون­توستر در بازار موجود است.

* بر اساس قیمت‌هایی که در سایت بیمکث مشاهده می‌شود، قیمت اجاق‌­های این برند از پنج تا 9 میلیون تومان متغیر است. اجاق برقی بیمکث که سرشعله­‌های برقی دارد، رکورددار قیمت است. قیمت هود­های آشپزخانه نیز از دو تا پنج میلیون تومان است. هود مورب مدل 2022 با درب اتوماتیک که قابلیت نصب فیلتر ذغالی را دارد، گران‌ترین هود بیمکث است. سینک آشپزخانه نیز با توجه به طرح و جنس از دو تا 9 میلیون تومان قیمت دارد. سینک استیل، بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده است.

راز آسمان پایتخت

بیمکث-کاماپرس

* پرفروش‌­ترین هود بیمکث در دیجی­‌کالا، طرح مخفی مدل 2068یو، با قیمت 2 میلیون و 710 هزار تومان و بعد از آن، هود مخفی مدل بی 2068یو، با قیمت 2میلیون و 765 هزار تومان است.

* مطابق با آنچه در اینستاگرام این شرکت آمده است، بیمکث دارای 450 نمایندگی مجاز در سراسر کشور است. به غیر از سینک ظرفشویی، همه محصولات بیمکث به طور رایگان نصب می‌شوند و دارای 25 ماه گارانتی هستند. در 32 استان کشور خدمات پس از فروش ارائه می‌­شود. دریافت گواهینامه‌­های ایزو 10002 و ایزو 10004 در مدیریت شکایت و رضایتمندی مشتریان محصولات بیمکث، نشان­‌دهنده استاندارد بالای این شرکت در ارائه خدمات پس از فروش است.

* بیمکث کار خود را در سال 1360 با تولید هود آشپزخانه شروع کرد. در سال‌های بعد رفته رفته تنوع محصولات این برند بیشتر شد و سهم بازار بیشتری را در صنعت لوازم خانگی کشور به خود اختصاص داد.

* بیمکث در سال 1401 تندیس ویژه واحد نمونه صنعتی استان تهران و عنوان برند محبوب سال در میان خریداران لوازم­‌خانگی را کسب کرد. بیمکث در سال‌های 1380، 1381 و 1391 واحد نمونه استاندارد کشور شد. این برند در سال 1399 گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‌کننده را دریافت کرد.

* شعار این برند «زندگی بیمکث جریان دارد» است.

نویسنده: غزاله عندلیب

انتهای پیام

مرتبط با : بیمکث
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز