ارزان ترین دوچرخه ثابت بازار برای ورزش در محیط های آپارتمانی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دوچرخه‌سواری یک ورزش ایده‌آل برای بسیاری از افراد است. برای کسانی که امکان دوچرخه‌سواری در بیرون از خانه یا رفتن به باشگاه را ندارند، خرید یک دوچرخه ثابت برای محیط‌های آپارتمانی بهترین گزینه خواهد بود تا از زمان بودن در خانه برای ورزش و استفاده از فواید آن استفاده کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 مورد از ارزان‌ترین دوچرخه ثابت موجود در بازار برای ورزش در محیط‌های آپارتمانی پرداخته است.

1 – دوچرخه ثابت پروتئوس JC-500W

دوچرخه ثابت پروتئوس JC-500W ارزان‌ترین دوچرخه ثابت باکیفیت در بازار است. این مدل برای انجام ورزش‌های هوازی در منزل یا محیط کار ایده آل و اقتصادی است. دوچرخه ثابت پروتئوس تنها 16 کیلوگرم وزن دارد و به راحتی قابل جابجایی است اما با همین وزن کم نیز قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد.

این دوچرخه به صورت مگنتی در 8 حالت سرعتی قابل تنظیم است و هم اکنون به قیمتی حدود 8 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دوچرخه ثابت پروتئوس JC-500W

راز آسمان پایتخت

2 – دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل 43070

این دوچرخه ثابت چینی نیز جزو ارزان‌ترین دوچرخه ثابت در بازار محسوب می‌شود و با قابلیت تنظیم نشیمنگاه در حد دلخواه برای آقایان، بانوان و حتی نوجوانان مناسب است. نمایش سرعت کنونی، مسافت طی شده، ضربان قلب و میزان سوزاندن کالری از قابلیت‌های این دوچرخه است.

بیشتر بخوانید:

نصب دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل 43070 بسیار آسان است و با وزن 21 کیلوگرمی به آسانی جابجا می‌شود. این دوچرخه ثابت با قیمتی حدود 11 میلیون و 950 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل 43070

3 – دوچرخه ثابت فدرال مدل V370

اگرچه دوچرخه ثابت فدرال مدل V370 توسط یک شرکت چینی تولید می‌شود اما تولید تحت لیسانس آلمان می‌تواند تضمین کننده کیفیت این وسیله ورزشی باشد. این دوچرخه با رنگ مشکی بسیار زیبا و جمع و جور است و استفاده از آن حتی در محیط‌ها و آپارتمان‌های بسیار کوچک نیز امکانپذیر است.

دوچرخه ثابت فدرال مدل V370 از تکنولوژی‌های روز بهره می‌برد و با امکانات جدید آن شما می‌توانید ورزش را برای خود کاملا شخصی سازی کنید. این دوچرخه ثابت به قیمتی حدود 12 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دوچرخه ثابت فدرال مدل V370

4 – دوچرخه ثابت کراس فیتنس مدل Track3

این وسیله ورزشی نیز جزو ارزان‌ترین و جمع و جورترین دوچرخه‌های ثابت موجود در بازار است اما با وزن 50 کیلوگرم از بدنه بسیار مقاوم و محکمی برخوردار است. شما با این دوچرخه می‌توانید برنامه زمانی برای خود تنظیم کنید و با قابلیت فلایویل آن رکاب زدنی کاملا شبیه با دوچرخه واقعی خواهید داشت.

دوچرخه ثابت کراس فیتنس مدل Track3 برای استفاده در محیط کار نیز مناسب است و با قیمتی حدود 12 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دوچرخه ثابت کراس فیتنس مدل Track3

5 – دوچرخه ثابت ال اس فیتنس ST-2805

این دوچرخه ثابت یکی از زیباترین مدل‌های موجود برای استفاده خانگی است و می‌تواند تا 120 کیلوگرم وزن را تحمل کند. تغییر سرعت در این دوچرخه به صورت مگنتی است و شما به راحتی می‌توانید با سخت‌تر کردن رکاب زدن به برنامه ورزشی خود تنوع ببخشید.

دوچرخه ثابت ال اس فیتنس ST-2805 قابلیت تنظیم صندلی را هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی فراهم کرده است. این وسیله ورزشی به قیمتی حدود 13 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دوچرخه ثابت ال اس فیتنس ST-2805

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالالطیفی اسپرت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز