زرساب به دنبال صادرات 60 درصدی محصولات / اکسپو 1403

تورهای مسافرتی لحظه آخر
قائم مقام مدیرعامل شرکت لوازم‌خانگی زرساب با بیان اینکه در چند سال گذشته بر روی صادرات تمرکز داشته‌ایم، گفت: زرساب به دنبال صادرات 60 درصد محصولاتش است، اما تحقق آن نیازمند حمایت دولت برای افزایش رقابت‌پذیری در بازارهای خارجی است.
سام ادیب در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو به خبرنگار کاماپرس گفت: در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو با عرضه ظروف آشپزخانه و پخت‌و‌پز شرکت کرده‌ایم. این شرکت حدود 42 سال سابقه فعالیت داشته و برندی نام آشنا در بازار داخلی محسوب می‌شود. در همین راستا طی سال‌های اخیر بر روی بازارهای صادراتی تمرکز داشته‌ایم.
بیشتر بخوانید:
ادیب با بیان اینکه شرکت‌های لوازم‌خانگی در زمینه سرمایه گذاری و کیفیت به بلوغ رسیده‌اند، افزود: در شرایط کنونی باید زمینه صادرات محصول به بازارهای خارجی را فراهم کنیم. این موضوع کمک می‌کند تا بتوانیم با محصولات خارجی رقابت کنیم.
او با بیان اینکه در بازار کشورهای حوزه خلیج‌فارس، آسیای میانه، کانادا، سوریه و لبنان حضور داریم، تصریح کرد: در شرایط کنونی خیلی عجله‌ای برای افزایش صادرات نداریم. چراکه معتقدیم باید گام به گام حرکت کنیم. در واقع موضوع صادرات نیازمند حمایت دولت است تا بتوانیم با رقبای جدی در بازارهای خارجی رقابت داشته باشیم.
ادیب در پایان با اینکه اینکه حدود 8 تا 10 درصد از محصولات زرساب صادرات می‌شود، گفت: هدف‌گذاری ما این است که در بازه زمانی سه ساله بتوانیم 60 درصد از محصولات شرکت را با ارزش 6 میلیون دلار در سال صادر کنیم.
شرکت صنعتی زرساب در سال 1361 با هدف توليد ظروف آشپزخانه نچسب باکيفيت برای صادرات و مصارف داخل کشور تاسیس شد. این شرکت با بهره‌گيری از استانداردهای داخلی و بين المللی و با استفاده از مواد اوليه اروپايی مانند P.T.F.E، پودر رنگ و غیره نسبت به تولید محصول اقدام می‌کند. همچنین گروه بازاریابی زرساب در سراسر کشور به سرویس دهی به بیش از 1500 محل عرضه محصول اعم از فروشگاه‌های لوازم خانگی سطح شهرها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم خانگی و غیره اشتغال دارد.
گفتنی است، نمایشگاه ایران اکسپو 1403 از روز شنبه 8 اردیبهشت آغاز شده و برگزاری آن تا چهارشنبه 12 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد.
انتهای پیام
مرتبط با : زرساب
دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز