چطور لوازم خانگی را قسطی بخریم؟

لست سکند

با نزدیک شدن روزهای پایانی سال و عید نوروز بسیاری از افراد در فکر نو کردن لوازم خانه هستند. با توجه به شرایط اقتصادی و تورم خریدن اقساطی لوازم‌خانگی می‌تواند روش به صرفه‌ای باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس سایت لوازم‌خونگی شرایطی اقساطی ارائه کرده تا مشتریان بتوانند خرید خود را راحت‌تر انجام دهند. در ادامه به بررسی شرایط خرید اقساطی این سایت پرداخته می‌شود.

شرایط خرید اقساطی

برای خرید اقساطی لوازم‌خانگی می‌توان از دو روش ارائه چک و سفته اقدام کرد. سایت فروشگاه لوازم‌خونگی با درگاه‌های ازکی وام، بای چک، ایزی پی، تاپلند، تالی و لندو همکاری داشته و با استفاده از خدمات هرکدام از این سرویس‌ها می‌توان به صورت اقساطی خرید را انجام داد.

راز آسمان پایتخت

خرید اقساطی با ازکی وام

پس از ثبت نام در ازکی وام، بارگذاری مدارک و اعتبارسنجی می‌توان اعتبار لازم جهت خرید لوازم‌خانگی را دریافت کرد. در این روش نیاز به ارائه چک صیادی با نام خود خریدار وجود دارد. با بارگذاری تصویر چک در وب‌سایت اعتبارسنجی‌های بانکی انجام شده و سپس امکان خرید اقساطی لوازم‌خانگی فراهم می‌شود.

خرید از لوازم‌خونگی با بای چک

در خرید از بای چک علاوه بر چک صیادی، سفته نیز می‌توان ارائه داد. میزان اعتبار دریافتی برای خرید لوازم‌خانگی بستگی به سابقه بانکی فرد، میزان معدل حساب، شغل و سابقه کار و قدمت حساب فرد دارد.

خرید اقساطی با ایزی پی

دیگر راه خرید اقساطی از سایت لوازم‌خونگی استفاده از ایزی پی است. در خرید از ایزی پی ارائه چک الزامی است؛ اما اعطای اعتبار بدون نیاز به ضامن و بدون پیش پرداخت صورت می‌گیرد. کارمزدی که در این روش به اقساط تعلق می‌گیرد 2 درصد در ماه است.

خرید با تاپلند از لوازم‌خونگی

در این روش خرید اقساطی با ارائه چک و یا سفته امکان‌پذیر است. در صورت خرید با سفته 30 درصد سود و در صورت خرید با چک 24 درصد سود به مبلغ خرید تعلق می‌گیرد.

خرید اقساطی لوازم‌خانگی با تالی

با خرید اقساطی از تالی فرد باید هر ماه حداقل 20 درصد از مبلغ خرید خود را بازپرداخت کند. مبلغ اعتباری که به فرد تعلق می‌گیرد بستگی به کارکرد مالی قبلی فرد در تالی دارد.

بیشتر بخوانید:

خرید اقساطی از سایت لوازم‌خانگی با لندو

در استفاده از این روش سود تعلق گرفته به اقساط 23 درصد، معادل سود بانکی مصوب بانک مرکزی است. در این روش نیاز به ارائه پیش پرداخت وجود دارد که مبلغ آن بستگی به میزان خرید و نحوه استفاده وام دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز