شرایط خرید اقساطی مبلمان بدون پیش پرداخت و بهره

لست سکند

بازار لوازم‌خانگی ایران تا آذر 1401 تورم 34 درصدی را تجربه کرده است. این در حالی است که در سال 96 تورم این بخش تنها 5/5 درصد بود. با چنین افزایش قیمتی خرید لوازم‌خانگی همانند فرش، مبلمان، لوازم برقی و غیره در آستانه سال نو کار مشکلی است؛ اما برخی فروشگاه‌ها با ارائه شرایط خرید اقساطی، خرید را آسان‌تر کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با بررسی سایت نوژن شاپ، شرایط خرید اقساطی مبل از این فروشگاه را بررسی می‌کند.

خرید اقساطی انواع مبلمان

طول مدت بازپرداخت اقساط خرید مبل حداکثر سه سال است. برای انجام خرید نیاز به هیچ‌گونه پیش پرداخت نبوده و می‌توان کل مبلغ خرید را به صورت اقساطی پرداخت کرد. این شرایط مربوط به خریدهای 100 میلیون تومانی و کمتر است. در واقع اقساط تنها تا سقف 100 میلیون تومان را پوشش می‌دهند.

 

راز آسمان پایتخت

یکی از ویژگی‌های مهم این خرید اقساطی عدم نیاز به ضامن است که شرایط را آسان‌تر کرده است. برای خرید با پیش پرداخت می‌توان میزان کمی از مبلغ خرید را پرداخت کرده و مابقی آن را در 2 الی 4 فقره چک پرداخت کرد. نکته مهم بعدی عدم اختصاص سود و بهره به مبلغ خرید است. در واقع قیمت خرید محصول به صورت نقدی با خرید اقساطی هیچ تفاوتی ندارد. در کنار شرایط خرید اقساطی، کیفیت و قیمت کالا نیز تضمین شده‌اند. در خرید آنلاین می‌توان از ارسال رایگان نیز بهره برد.

بیشتر بخوانید:

این شرایط اقساطی از سوی فروشگاه آنلاین نوژن ارائه شده است. نوژن انواع مبلمان و سرویس خواب را در سایت خود به فروش می‌رساند.

انتهای پیام

مرتبط با : نوژن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز