معرفی برترین برندهای تولیدکننده مبلمان اداری

مبلمان اداری-کاماپرس

برندهای برتر تولید میز، صندلی و مبلمان اداری با ارایه مدل های شیک و کاربردی قصد دارند تا گوی رقابت را از یکدیگر بربایند. مبلمان اداری با کیفیت و مناسب راندمان کار و سلامت افراد را تضمین می‌کند. از این رو، انتخاب مبلمان اداری از میان برندهای برتر گزینه ای برای حفظ سلامت در محیط کار است.

در ادامه کاماپرس به معرفی پنج برند برتر تولیدکننده مبلمان اداری می‌پردازد؛

نیلپر

*نیلپر تولیدکننده انواع مبلمان اداری فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرده است. محصولات این برند شامل صندلی، میز و مبل اداری، مبلمان رستورانی، کودک و نوجوان، آموزشی، آزمایشگاهی است.

*محصولات نیلپر دارای گارانتی سه ساله و جک صندلی‌ها آن گارانتی یک ساله دارند.

*نیلپر در سال 1397 با حضور در بیست­ و هفتمین نمایشگاه مبلمان منزل پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی ایران را کسب کرده است.

راز آسمان پایتخت

جلیس

*جلیس از سال 1353 فعالیت خود را در تولید مبلمان اداری شروع کرد. امروزه شرکت جلیس با کارخانه‌ای به وسعت پانزده هزار متر زیربنا در زمینه طراحی و ساخت میزهای اداری و کنفرانس، فایل، کتابخانه، پارتیشن فعالیت می­‌کند.

*جلیس باور دارد که فضای کاری روح‌بخش و راحت، تجربه کاری متفاوتی برای افراد خلق می‌کند. رقم زدن این تفاوت مهم‌ترین کاری‌ است که جلیس انجام می‌دهد. جلیس این کار را به واسطه تولید و ارائه مبلمان اداری و پارتیشن در کلاس و کیفیت جهانی برای همراهان خود انجام می‌دهد. هنرمندی جلیس در طراحی محصولات کلاسیک و مدرن بیش از چهار دهه است خدمت‌رسان به انواع فضاهای کاری است. جلیس توانسته است افتخار تجهیز فضاهای کاری متنوعی از شرکت‌های کوچک تا هولدینگ‌های بزرگ را داشته باشد. به همین علت است که محصولات جلیس، انتخاب اول و آخر حرفه‌ای‌ها و افرادی است که یک‌بار برای یک عمر خرید می‌کنند.

*واحد طراحی جلیس به دو بخش تقسیم شده است. طراحی محصول مستقر در واحد تحقیقات و طراحی چیدمان مستقر در واحد فروش تقسیم می‌شود.

*جلیس در 10 استان دارای نمایندگی فعال است.

مبلمان اداری-کاماپرس

ساجیران

*ساجیران با بیش از 28 سال سابقه در زمینه تولید و طراحی مبلمان اداری فعالیت می‌کند. محصولات این برند شامل پارتیشن، مبلمان، صندلی و میز اداری و تجهیزات جانبی آن است.

*این برند 10 مدل میز اداری طراحی و تولید می­کند. میزهای اداری شامل مدیریت، کارشناسی، کارمندی، کنفرانسی مذاکره، قابل توسعه و مدولار، گروهی، مذاکره متصل و پذیرایی هستند.

*این برند لوح زرین برترین مجموعه مدیریتی را در نمایشگاه هافکس 2015 و 2017 دریافت کرد. لوح زرین و تندیس طلایی برترین تولیدکننده مبلمان اداری هافکس 2013 از دیگر افتخارات ساجیران است.

اروند

*گروه صنعتی اروند فعالیت خود را از سال 1338 در زمینه تولید انواع صندلی­های اداری آغاز کرده است و در 26 شهر دارای نمایندگی است.

*محصولات اروند به انواع صندلی، میز و مبلمان اداری، صندلی سالن‌های نمایش، سینما و همایش تقسیم می­شود. فرهنگسرای امام خمینی، سالن اجلاس سران، سالن همایش­های وزارت راه و شهرسازی و سالن همایش‌های بین‌­المللی برج میلاد از جمله پروژه­‌های این گروه صنعتی است.

نظری

*گروه صنعتی نظری در سال 1338 توسط فریدون نظری منش تأسیس شد. محصولات این گروه شامل مبلمان اداری، خانگی، رستورانی، آموزشی، فضای باز، استادیومی، نیمکت انتظار و لوازم جانبی می‌شود.

*این برند دارای استاندارد ایزو 9001 است. لوح و تندیس بهترین تولیدکننده نمایشگاه 2011 و 2013 هافکس و نهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری 2020 را نیز دریافت کرده است.

*محصولات نظری در فروشگاه اینترنتی دیجی­‌کالا نیز عرضه می­‌شود.

نویسنده: فرشته نوروزی

انتهای پیام

مرتبط با : جلیسساجیرانگروه صنعتی اروندمبلمان نظرینیلپر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز